פיצוי עקום: תושב קריית חיים, הגיש לבית המשפט לתביעות קטנות בקריות, תביעה נגד חברת “הוט מובייל” בגין: “מעשי נוכלות ורמיה וחוסר תום לב, שבוצעו כנגד התובע”. התובע חויב לדבריו, בתשלום עבור אוזניות שקיבל מתנה, כפיצוי על חיוב יתר.
מכתב התביעה עולה, כי התובע הבחין, כי חשבונו ב”הוט מובייל” מחויב בסכומים לא ברורים. הוא ניגש לסניף החברה בחוצות המפרץ, שם אמרו לו, שאכן היה חיוב יתר וחשבונו יזוכה בסכום של 250 שקלים. בהמשך, לאור התלונה שהגיש, פנתה אליו נציגה של החברה, שהציעה לפצותו בזוג אוזניות ללא עלות. התובע, למרות שלא היה זקוק לאוזניות, הסכים לקבל אותן.
לטענת התובע, הוא המשיך להיות מחויב בסכומים גבוהים ממה שסוכם עימו, ופנה שוב לשירות הלקוחות. לבסוף התנתק מהשירות והסביר לנציג החברה מדוע החליט לעשות כך.
למרות הפסקת השירות, החיובים המשיכו להגיע. הוא בדק שוב ואז התברר לו, כי הוא מחויב בתשלום של 71.80 שקל, למשך 36 חודשים, בגין האוזניות שאותן קיבל לדבריו, כפיצוי על עוגמת נפש, שנגרמה לו עקב חיובי היתר. הוא שלח מכתב לחברה, שתחזיר לו את הכסף, אך החיובים המשיכו.
התביעה שהוגשה עומדת על 5880 שקל, כולל פיצוי בגין עוגמת הנפש שנגרמה לו.
טרם הוגש כתב הגנה.
