תלאות בטיסה: תושב חיפה הגיש אתמול (רביעי), לבית משפט השלום בעיר, תביעה על סך 3000 שקלים נגד חברת ריינאייר, בטענה כי איחרה בהוצאת המטוס והנחיתה אותו ביעד אחר ומרוחק.
מהתביעה עולה, כי החיפאי רכש כרטיסי טיסה הלוך וחזור מברלין. בתאריך 17 ביוני 2022, הגיע התובע לשדה התעופה אבל אז התברר, כי יש איחור של שעתיים ביציאת הטיסה לדרך. כעבור שעתיים היא אכן יצאה לדרך, אבל לקראת הנחיתה בברלין נמסר להם, כי שדה התעופה במקום נסגר ולכן המטוס ינחת בעיר האנובר, מרחק של 250 קילומטרים מהיעד.
נציגי החברה הבטיחו, כי עם הנחיתה,תהיה להם הסעה לברלין, אבל כשנחתו, איש לא המתין לנוסעים, כך שכל אחד נאלץ להסתדר לבדו. אם זה לא הספיק, גם המוודות לא הורדו מהמטוס והתובע נאלץ לנוסע ברכבת על חשבונו לברלין, ללא המזוודה שלו. הנוסע החיפאי הגיע ליעד רק בבוקר, ואיבד למעשה יום שהות במלון, עליו שילם לריק, תוך שנאלץ לרכוש לעצמו מוצרים בסיסים. למחרת, המזוודה הגיעה לשדה התעופה בברלין והתובע נאלץ לנסוע לשדה התעופה מרחק 500 קילומטר הלוך ושוב, כדי לקחת אותה.
בגין ההוצאות שנגרמו לו כתוצאה מכך, שהטיסה נחתה ביעד אחר, דרש החיפאי פיצוי מהחברה. לאחר שלא ניתן לו מענה, הוא הגיש את התביעה על סך כ-3000 שקלים.