י"ד תמוז התשפ"ד, 20/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

קרית חיים: הבחירות לוועד ידחו בשלושה חודשים

הבחירות נידחו בגלל הקורונה ולא ברור מתי אפשר לקיים אותן. שלמה אוחיון ואיציק פיטרמן
Monday June 8, 2020

הבחירות לוועד קרית חיים, שאמורים היו להתקיים ב-11 ליולי, ידחו בשלושה חודשים ויתקיימו בתחילת חודש אוקטובר. זו המגמה המסתמנת, בעקבות סידרת שיחות שנערכו בעניין, בין ראשי הוועד לרשם העמותות. גם שני המתחרים העיקריים על הנהגת הוועד, היו”ר הנוכחי, שלמה אוחיון והיו”ר הקודם, איציק פיטרמן, סיכמו ביניהם על שיתוף פעולה בנושא הבחירות.

פיטרמן: “שוחחתי עם מחזיק תיק קרית חיים ברשם העמותות ולמרות שעדיין אין הודעה רשמית, סוכם כי הבחירות יערכו ב-11 לאוקטובר, בשל מגיפת הקורונה. ערכתי שיחה עם אוחיון, בה סיכמנו כי נביא לאישור את תקציב הוועד, שעדיין לא אושר. אנו נאשר את התקציב לבחירות וגם את הרכב וועדת הבחירות. כל סיעה שיש לה נציג במורשון הקיים, תוכל להתמודד מבלי להביא חתימות. למעשה, למרות שיש לי רוב במורשון, הסכמתי לדחיית הבחירות בשל המצב, וההנהלה הנוכחית תכהן עוד שלושה חודשים”.

פיטרמן הוסיף: “שוחחתי עם שלמה אוחיון וסיכמנו כי נכנס  אסיפה כללית, ב-14 ליוני, אז כבר מותר לכנס יחד יותר אנשים, על מנת לאשר את הנושאים שסיכמנו עליהם”.

אתה מתמודד בבחירות הללו? בעבר טענת שאתה שוקל לא לרוץ

אני עדיין מחפש מישהו שירוץ בראש הסיעה שלי, “קרית חיים 1”, אבל עדיין לא מצאתי וכנראה שאצטרך לרוץ שוב. אנשים שומעים שמדובר בתפקיד התנדבותי ומקבלים רגליים קרות. דווקא בתקופה הזו, יש חשיבות רבה לוועד עבור תושבי קרית חיים. אנחנו לא תלוים בחסדי תאגיד המים ויש לנו נכסים, שהכסף שהם מניבים הולך אך ורק לטובת התושבים. בתקופת הקורונה, הכספים הללו עזרו לקהילה וחשוב שמפעל חשוב זה יימשך.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments