י"ט ניסן התשפ"ד, 27/04/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

קריית מוצקין נבחרה לאחת הערים הנחשקות למגורים בישראל

מאמין גדול בחינוך החברתי ערכי. חיים צורי, ראש העיר קריית מוצקין. צילום: יח"צ
Monday February 14, 2022

תנופת הבנייה שעוברת קריית מוצקין בשנים האחרונות, ובמיוחד בניית שכונת “משכנות אמנים”, המזכירה את קו האופק של ניו יורק, גרמה לכך, שצעירים מכל רחבי הארץ הגיעו לגור בשכונה. הדבר לא נעלם מעיניהם של כתבי הנדל”ן של עיתון “כלכליסט”, אשר נעזרו בנתוני משרד הבינוי והשיכון, והללו כתבו כתבה מפרגנת ונתנו גושפנקא, לביקוש האדיר למגורים בקריית מוצקין,

בכתבה שפורסמה ב”כלכליסט” נרשם: ״כשהאוכלוסייה צומחת ומחירי הדיור מזנקים איתה – הישראלים ממשיכים לעזוב את הערים הגדולות״. קריית מוצקין כיכבה כאחת הערים הנחשקות למגורים בישראל.

קריית מוצקין הפכה לבירת התרבות של הצפון והיא נחשבת לעיר שיש בה הכל. בתוכה שוכנים בין היתר: היכל התיאטרון, החי פארק (גן החיות היפה בישראל), מועדון הספורטלי, ספריה עירונית וזה רק על קצה המזלג. ״מיקומה של קריית מוצקין על עורקי התחבורה הראשיים ובסמוך לכביש 6, מהווה גם כן שיקול משמעותי לתושבים חדשים, שבאים לבנות כאן את ביתם״, מסביר מנכ״ל העירייה, יריב גסר.

בעירייה מתגאים בנתונים ועל כך אומר ראש העיר, חיים צורי: ״קריית מוצקין מובילה את הערים באיזור במגוון תחומים, ולא בכדי אנו נחשבים לאחת הערים המבוקשות למגורים בישראל. יש לנו אוכלוסייה טובה שאוהבת לגור בעיר, ועל כך אנו כעירייה גאים מאוד”.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments