י"ד תמוז התשפ"ד, 20/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

“ראש עיריית חיפה עינת קליש, מפגינה זילזול וחוסר איכפתיות כלפיי תושבי קרית חיים”

אי יישום ההחלטה לשיקום הפארק הצירי. אלי בן דיין
Thursday July 2, 2020

בהתקפה ישירה על ראש עיריית חיפה, עינת קליש-רותם, יצא חבר המועצה, אלי בן דיין, תושב קרית חיים, בעקבות אי יישום ההחלטה לשקם את הפארק הצירי בקרית חיים. “עוד שנה עברה וכלום לא השתנה. קליש מפגינה זילזול וחוסר איכפתיות כלפיי תושבי הקריה”.

בן דיין: “לפני שנה וחצי אושרה פה אחד ההצעה שהעליתי בדבר שיקום הפארק, פארק שיש לו פוטנציאל אדיר להיות היפה באיזור. לצערי, כמילות השיר ‘עברה שנה ודבר לא השתנה’, כך המציאות. בשירים זה אולי קליט ונחמד, אבל במציאות תושבי קרית חיים מרגישים שוב את הזילזול ואת חוסר האיכפתיות של קליש כלפיהם. במקום לחבק את תושבי הקריה ולגרום להם להרגיש חלק מחיפה, הניתוק והזילזול רק מעצימים את תחושת הרצון לא להיות חלק מהעיר”. 

חבר המועצה הגיש שאילתה שתידון במועצת העיר, בנושא הפארק הצירי, בה הוא מזכיר את החלטת המליאה מלפני שנה. עוד צויין בשאילתה, כי הפארק כידוע, משמש אלפי משפחות באיזור הקריה המערבית ואינו תואם לצרכי התושבים. בישיבה הוחלט לקדם את הנושא מההיבט התקציבי ולמצוא מקורות מימון לטובת הנושא החשוב הזה. האם התקיימו דיונים מאז לגביי שיקום הפארק? האם במסגרת הכנת תקציב לשנת 2020 הוא חלק מתוכנית העבודה? האם תושבי הקריה המערבית יזכו סוף סוף במאה העשרים ואחת לפארק מודרני התואם את צרכיהם, כשם שקיימים פארקים כאלו באיזורים רבים בחיפה ואף בערים הסמוכות לנו?”.

העירייה החליטה לא להעלות מיסים השנה, אולי בגלל זה אין תקציב?

מצד אחד, אנחנו שומעים את ראש העיר קליש, מתהדרת בזה שעשתה לתושבים ״טובה״ ולא העלתה את הארנונה באחוז, ומצד שני אנו שומעים שישנה כוונה להכניס את היד לכיס התושבים, באחת התקופה הכלכליות הקשות שהמדינה והעיר עברו מאז ומעולם. בכוונת קליש לגבות היטלים, כמו היטל שמירה. גברתי ראש העיר, הגיע הזמן להתעורר ויפה פארק אחד קודם.

מעיריית חיפה לא נמסרה תגובה.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments