י"ד תמוז התשפ"ד, 20/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

“רובי ריבלין הנשיא שלי, נתניהו ראש הממשלה שלי”

כך מודיע ראש עיריית קרית ביאליק, אלי דוקורסקי, שיצא חוצץ נגד ההתקפות שלוחות הרסן נגד נשיא המדינה וראש הממשלה. הנשיא יקבל השבוע אזרחות כבוד של קרית ביאליק, באירוע המרכזי לציון 80 שנה להקמת העיר

דוקורסקי וריבלין: אזרחות כבוד לנשיא
Sunday February 2, 2020
אבי שני

הרשתות החברתיות געשו לאחרונה, בעקבות התבטאות של הנשיא ראובן (רובי) ריבלין, במהלך האירועים לציון 75 שנה לשיחרור מחנה אושוויץ. הנשיא הוקלט כשהוא אומר, כי אין בכוונתו להמתין עד להגעתו של ראש הממשלה לאחד מאירועי הטקס. בימין תקפו את ריבלין חזיתית, וטענו כי הפך לחלק מהשמאל, ואחרים אף הודיעו, שהוא כבר לא הנשיא שלהם. על רקע ההתקפות, צייץ ראש עיריית קרית ביאליק, אלי דוקורסקי, בטוויטר: “רובי ריבלין הוא הנשיא שלי, בנימין נתניהו ראש הממשלה שלי”.

בריאיון ל”חדשות הקריות”, הסביר דוקורסקי: “צייצתי את הדברים הללו, על רקע שיח השינאה שהתפתח כאן. בימין יש שאומרים, כאילו ריבלין אינו הנשיא שלהם, ובשמאל יש האומרים, שנתניהו אינו ראש הממשלה שלהם. אני אומר, שצריך להפסיק את שיח השינאה. אפשר להתווכח, אבל הפגיעה בסמלי שילטון וההחלטה לערער כמעט על כל דבר שקיים כאן, הפכו לדבר בלתי נסבל”

אבל חברי המחנה שלך הם שתקפו את ריבלין?
הנשיא עושה עבודה ממלכתית ראויה. הוא המצפן והמצפון של החברה בישראל, תוך ייצוג ערכים לאומיים וליברליים. דווקא על רקע הקיטוב הפוליטי, טוב שיש דמות כמו ריבלין, הפועלת לאיזון. הוא מייצג ממלכתיות ושפיות בחיינו הציבוריים, גם אם לפעמים דבריו צורמים לאוזן ימנית או שמאלית.

יצויין, כי ביום חמישי, 6.2, יוענק לנשיא ריבלין, תואר אזרח כבוד של העיר, על פי החלטת מועצת העיר, במסגרת החגיגות לציון 80 שנה להקמתה של קרית ביאליק. כמו כן, במעמד הטקס הוחלט להעניק תעודות הוקרה לשישה אנשים שגדלו בקריה והגיעו להישגים משמעותיים ברמה הלאומית. השישה הם: הרמטכ”ל אביב כוכבי, סגן נשיא הטכניון, אלון וולף, כדורסלן העבר גיא גודס, שזכה עם נבחרת ביה”ס “אורט” ביאליק באליפות העולם, השחקן אביב אלוש, השדרנית אסתי פרז, שמגישה תוכנית צהריים בתאגיד “כאן”, ורוברט אנטוקול, נשיא חברת “פלייטיקה” העולמית, התורם מדי שנה חצי מיליון שקלים לעמותת “לב אוהב” בקריה.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments