מפח נפש: תושב קריית ים, הגיש לבית משפט השלום בקריות, תביעה נגד חברת ה”שטיח המעופף”, בטענה כי רכש דרך האתר שלה כרטיס טיסה לדובאי, אבל בשדה התעופה גילה, שהוא לא רשום לטיסה ונשאר בארץ.
מהתביעה עולה, כי התובע רכש את הכרטיס באמצעות אתר החברה וקיבל אישור לכך, כרטיס טיסה אלקטרוני. לאחר מכן הזמין התובע מוצרים נלווים נוספים, כמו ביטוח רפואי, כרטיס סים, השכיר רכב בדובאי, הזמין מלון, לקח ימי חופשה מהעבודה והתארגנות לטיסה. הנוסע אף נרשם לכנס מקצועי, שאמור היה להתקיים בדובאי.
ביום הטיסה הגיע התובע לדלפקי חברת “פליי דובאי”, אך שם נאמר לו ולעוד נוסעים אחרים, שהם לא רשומים לטיסה. התובע פנה לחברת ה”שטיח המעופף”, משם נמסר לו, שהבעיה מוכרת והם מטפלים בה. חברת התעופה המתינה עד לרגע האחרון לאישור עבור התובע ועבור נוסעים נוספים, אבל אישור שכזה לא התקבל והנוסעים נשארו בשדה התעופה, זאת למרות שבטיסה היו מספר רב של מושבים פנויים. התובע עוד נשאר בשדה להמתין, אולי החברה תמצא לו חלופית, אבל לבסוף הבין, שאין לו סיכוי לטוס וחזר לביתו.
התובע דרש פיצוי מהחברה, אך לדבריו נענה בזלזול. התביעה שהוגשה עומדת על 9576 שקלים והיא כוללת פיצוי בגין ההוצאות שהיו לתובע, וכן עבור עוגמת הנפש שנגרמה לו. טרם הוגש כתב הגנה.