הטעייה צרכנית: תושב קריית ביאליק, שרכש שני שעונים חכמים עבור הילדים שלו, הופתע לגלות, שעל מנת ליהנות מהפונקציות השונות של השעונים, בעיקר המשחקים, הוא נדרש לשלם דמי מנוי. בסוף השבוע הוא הגיש לבית המשפט לתביעות קטנות בקריות, תביעה נגד החברה מתל אביב, שמכרה לו את השעונים, בדרישה להחזיר לו את הכסף.
התובע ציין, כי רכש את השעונים, בעלות כוללת של 800 שקלים עבור ילדיו, ששווקו כאלו שכוללים משחקים, זיהוי מיקום וקבלת והוצאת שיחות ללא דמי מנוי.
עם הגעת השעונים התברר, כי הוא נדרש לשלם דמי מנוי חודשיים, על מנת ליהנות מכל הפונקציות של השעונים. הוא פנה לחברה בדרישה להחזיר להם את השעונים ולקבל את כספו בחזרה, אך נענה בשלילה.
בתביעה ציין התובע, כי הייתה במקרה שלו הטעיה צרכנית, כאשר החברה לא גילתה לו מידע מהותי, הצורך בדמי מנוי, כאשר המוצר אינו מתפקד כלל בלי לשלם את דמי המנוי.
התושב מבקש מבית המשפט, שיפסוק לו פיצוי בסך 1880 שקלים, כולל החזרת הכסף עבור השעונים שקיבל וכן פיצוי בגין עוגמת נפש.