י"ד תמוז התשפ"ד, 20/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

רציחות ומעשי חיסול

האח היה בקריז, דרש כסף לסמים, תקף ואיים על אימו ואחותו. צילום: אתר בתי המשפט.
Thursday July 18, 2019
אורגד עמר

עשרה עבריינים בכירים מאיזור חיפה והקריות, נעצרו לחקירה ע”י משטרת זבולון, בעקבות מקרי רצח וניסיונות חיסול שונים. במסגרת הפרשה חשפה המשטרה שורה של מעשי רצח של עבריינים, ניסיונות חיסול ואף ניסיונות לרצוח אישי ציבור, ובהם ראש עיריית חיפה לשעבר, עמרם מצנע, וסנ”צ בדימוס, יצחק טיילר, בעת ששימש מפקד היחידה המרכזית במרחב חוף. מקרה הרצח האחרון אירע בעיר נשר, כאשר העבריין אבי טובול, בן 42, נהרג במהלך פיצוץ רכבו, בחודש יוני 2019. עפ”י הערכת המשטרה, לטובול היו סיכסוכים עם עבריינים אחרים, על רקע הפעלת הימורים בלתי חוקיים ומכונות מזל. יצויין, כי בשנת 2005 נגזרו על טובול 8.5 שנות מאסר בפועל, לאחר שהורשע בסיוע לביצוע רצח, במסגרת הפרשה שזכתה בכינוי “כנפיים שבורות”. עוד יצויין, כי חודשיים לפני רציחתו, ניצל טובול ממוות, לאחר שרכבו עלה באש.
מקרה הרצח של טובול, הוא האחרון בשורה של ניסיונות חיסול בקריות, בחיפה ובנשר, בשנתיים האחרונות. לאחרונה נפגעו באורח קשה תושב הקריות בן 33, המוכר למשטרה, ובת זוגו, בת 28, בפיצוץ רכב שהתרחש ברחוב הומה אדם במרכז הכרמל בחיפה, לאחר שמטען רב עוצמה התפוצץ בחלקו הקדמי של הרכב. עוברי אורח ואנשים שישבו במסעדות ובבתי קפה בעת הפיצוץ, טענו כי רק בנס לא היה הנזק כבד בהרבה, כאשר אנשים חפים מפשע היו עלולים להיפגע.
הגבר שנפצע נעצר בעבר בעקבות אירועי אלימות במועדון בחיפה והחזקה בלתי חוקית של נשק, וכחודש וחצי לפני פציעתו הקשה, ניצל בנס מניסיון חיסול שהיה באילת.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments