י"ד תמוז התשפ"ד, 20/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

“רק בגלל האגו המטופש של פיטרמן לא אושר תקציב הוועד”

כך טוען יו"ר וועד קרית חיים, שלמה אוחיון, שלדבריו זימן את יו"ר הוועד הקודם ויו"ר סיעתו לדיון בסעיפי התקציב, אלא שהם בחרו לא להגיע. פיטרמן: "אני מתפלא על דבריו של אוחיון. התקציב הוגש באיחור ולכן לא אושר"

אוחיון: אי כיבוד הסכמים
Sunday August 4, 2019
בן מרדכי

הכאוס בוועד קרית חיים ממשיך לחגוג, כאשר הפעם, בשל חילוקי הדיעות בין היו”ר הנוכחי, שלמה אוחיון, ובין קודמו, איציק פיטרמן, לא אושר תקציב הוועד לשנה הנוכחית. בעקבות זאת, עד הבחירות הקרובות לוועד, שייערכו בעוד כשנה, תיאלץ ההנהלה להתנהל עפ”י תקציב השנה שעברה. “הכל בגלל האגו המטופש של פיטרמן, שלא מכבד חוזים והסכמים. הכתם הזה על ראשו ולא עליי”, טוען אוחיון.
החילופין בראשות הוועד נעשו כחלק מהסכם רוטציה, עליו חתמו אוחיון ופיטרמן לאחר הבחירות הקודמות. לטענת אוחיון, בעוד הוא עצמו היה לויאלי לפיטרמן, בעת כהונתו בראשות הוועד, היו”ר הקודם אינו מגלה את אותו היחס כלפיו. “התקציב הנוכחי הוכן ע”י פיטרמן, אלא שאחרי חילופי התפקידים, הוא פתאום לא רוצה לאשר אותו”, טוען אוחיון. “עפ”י הצעה שקיבלנו מירושלים, פניתי לפיטרמן וליו”ר סיעתו, קובי עירוני, שיבואו לפגישה ויגידו למה הם מתנגדים לתקציב. רצינו שיגידו אלו סעיפים עלינו לשנות, כדי שיצביעו בעד, אלא שהם שלחו מכתב, בו ציינו שלא יגיעו לפגישה”.
לדברי אוחיון, בעקבות אי-אישור התקציב, עד הבחירות הקרובות, ייאלץ וועד הקריה להוציא מדי חודש את תקציב השנה שעברה בחלוקה ל-12. יחד עם זאת מדגיש יו”ר הוועד: “אין בעיה של תיפקוד, הכל מתנהל בסדר גמור ועפ”י חוק. יש לנו הנהלה שמתפקדת ויתרות חיוביות בבנק, ואפילו לא ניצלנו עד כה את כל התקציבים שיכולנו לנצל”.
פיטרמן מסר: “אני מתפלא שאוחיון אמר דבר כזה. תקציב הקרן הקהילתית, שנועד לשרת את הציבור, אושר. מדוע תקציב האגודה לא אושר? את זה אוחיון צריך לשאול את עצמו. מה לעשות, שרוב מוחלט מחברי המורשון לא הצביע בעדו. מכיוון שאוחיון היה סגני וממלא מקומי במשך שנתיים, אני מעדיף לא להתייחס לדברים, אותם כנראה אמר בעידנא דריתחא, ומבלי לחשוב. אין כאן עניין של אגו, אלא דברים ענייניים, ובשורה התחתונה, התקציב לא אושר מכיוון שהוגש באיחור”.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments