כ' תשרי התשפ"ה, 22/10/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

שוהה בלתי חוקית מג’נין ניהלה בית בושת

השוהה הבלתי חוקית מג'נין, שוהה בארץ כבר 15 שנים ויש לה בת בישראל. מנגד טענה המשטרה, כי ניהלה בית בושת. צילום: משטרת ישראל, מחוז חוף.
Monday October 21, 2024

שאלה של תפקיד: סיפור מעניין הגיע אל בית משפט השלום בקריות. מצד אחד עצרה המשטרה שוהה בלתי חוקית מג’נין, בחשד כי ניהלה בית בושת בשדרות ההסתדרות, במפרץ חיפה. מנגד טענה החשודה, כי היא רק ניקתה את המקום וכי היא שוהה מעל 15 שנים בישראל ויש לה בת בארץ.

החשודה בת 44, נעצרה ביום ראשון, במקום ששימש בית בושת, בשדרות ההסתדרות במפרץ חיפה. אתמול (שני) היא הובאה להארכת מעצר בבית משפט השלום בקריות, שם טענה המשטרה, כי היא שוהה בלתי חוקית וכי למעשה ניהלה את העסק, וביקשה להאריך את מעצרה ב-7 ימים נוספים.

סנגורה של החשודה, עו”ד יאזיד אבו אחמד, טען בדיון, כי מדובר באישה שמתגוררת בישראל כבר 15 שנים ומגדלת פה ילדה. לדבריו, האישה שימשה כמנקה באותו בית בושת. נציג המשטרה ציין גם הוא, כי החשודה שוהה בארץ שנים רבות, אבל המדיניות השתנתה ולכן היא נעצרה בחשד לכניסה לא חוקית לארץ. בתשובה לשאלת הסנגור טען נציג המשטרה, כי החקירה בנושא מעמד האישה בארץ עדיין לא הסתיימה.

עו”ד אבו אחמד טען, כי אין הצדקה להאריך מעצר ב-7 ימים, כפי שהמשטרה מבקשת וכי אפשר לסיים את החקירה בהרבה פחות זמן.

השופט מוטי כהן ציין בהחלטתו, כי קיים חשד סביר, שהחשודה ביצעה את העבירות המיוחסות לה והאריך את מעצרה ב-4 ימים נוספים. עם זאת קבע השופט, כי המשטרה חייבת לסיים מספר פעולות חקירה עד לדיון הבא בהארכת המעצר.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
הכי הרבה הצבעות
החדשות ביותר הישנות ביותר
Inline Feedbacks
View all comments