כ"א תמוז התשפ"ד, 27/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

שירותי כללית עומדים לרשות הלקוחות סביב השעון

בעקבות המלחמה בעזה והאירועים הביטחוניים, הצטרפה כללית למאמץ המשותף. רונן נודלמן, מנהל מחוז חיפה וגליל מערבי בכללית. צילום: ערן לביא
Monday October 9, 2023

מענה רפואי: בעקבות המלחמה בעזה והאירועים הביטחוניים, הצטרפה קופ”ח כללית למאמץ המשותף ומפעילה שירותי און ליין דיגיטליים הפועלים מסביב לשעון: שירותי און ליין ברפואת ילדים הפועלים 24/7, ושירות און ליין ברפואת משפחה, בין השעות 08:00-23:00. לקבלת מענה רפואי ניתן לפנות גם באפליקציה של אתר כללית https://www.clalit.co.il/he/Pages/default.aspx או טלפונית ב – 2700*

מרפאות כללית במחוז פתוחות, בהתאם להנחיות פיקוד העורף, ומסרונים על טיפולים שמבוטלים עקב המצב, נשלחים למטופלים. בנוסף, תוגבר מערך אשפוז הבית והוא ערוך לקלוט מטופלים נוספים ככל שיידרש. לרשות לקוחות כללית עומד גם מוקד תמיכה וסיוע נפשי, שמספרו 03-7472010.

רונן נודלמן מנהל מחוז חיפה וגליל מערבי: “מרפאות הכללית בכל רחבי המחוז, ממשיכות להעניק שרות על פי הנחיות פיקוד העורף. במידת הצורך נעדכן את המטופלים על שינויים ככל שיהיו. בנוסף, כלל שרותי האון ליין ומוקדי הסיוע שלנו תוגברו ועומדים לרשות המטופלים, למתן מענה רפואי ומקצועי״.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments