י"ז אייר התשפ"ה, 15/05/2025

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

שירות חדש ב”כללית” ייעוץ רוקחי מרחוק

העלאת המודעות והפיכת המטופל לשותף מלא בטיפול התרופתי שלו. אירנה מלנבסקי, הרוקחת המחוזית. צילום: דוברות כללית
Monday July 19, 2021

מטופלים רבים מגיעים לבית המרקחת עם רשימה ארוכה של תרופות ואינם יודעים כי שילוב ואי נטילת התרופות, עלול גם לעורר בעיות רפואיות חדשות.

עד היום ניתן היה להתייעץ עם הרוקח בבית המרקחת, או לזמן פגישת ייעוץ אישי, אך מהיום ניתן לקבל ייעוץ אישי על ידי רוקח בשיחת טלפון ולחסוך זמן המתנה יקר.

במהלך הייעוץ מרחוק, הרוקח, לאחר שעבר על תיקו של המטופל, ייתן הסבר והכוונה מתאימה בכל הקשור לתרופות, כגון: לאיזה טיפול התרופה נועדה, מתי הזמן הנכון ליטול אותה – מבחינת זמני ארוחות וסוגי מזון, היכן צריך לאחסן אותה, מתן הסבר על תופעות הלוואי האפשריים וכיצד ניתן להימנע מהם, הסבר לגביי חשיבות ההתמדה בטיפול תרופתי, הדרכה לאורח חיים בריא, פעילות גופנית, דיאטה ועוד.

עולם הרוקחות עובר מהפכה דיגיטלית והשירות החדש, ייעוץ רוקחי מרחוק, מתווסף להתאמת השירותים הרפואיים הדיגיטליים שנעשו בשנה האחרונה: זימון תור לבית המרקחת – שירות שחוסך לנו את ההמתנה, הזמנת תרופות עד הבית ו/או איסוף באופן עצמי של התרופות מהסניף.

“פעמים רבות רוקחים גילו כי מטופלים שילבו על דעת עצמם צמחי מרפא, תוספי תזונה, או אפילו תרופות ללא מירשם בנוסף לטיפול התרופתי הקבוע והיו לכך השלכות על איזון המחלות. המידע שניתן במהלך הייעוץ מועבר לרופא המטפל, ובמידה ויש צורך בשינוי במתן התרופות, השינוי הוא מיידי. המטרה שלנו בכללית, היא שמירה על בריאות, העלאת המודעות והפיכת המטופל לשותף מלא בטיפול התרופתי שלו”, מסבירה אירנה מלנבסקי, הרוקחת המחוזית.

“כאירגון המעניק מגוון שירותים רפואיים, חשוב לנו להרחיב ולהתאים את אמצעי התקשורת של הלקוחות עימנו תוך מתן אפשרות לתקשורת ישירה בפלטפורמות הזמינות והמועדפות עליהם.

שירות זה מצטרף לעוד מספר שירותים חדשניים שהושקו בדיגיטל: הפיכת טופס 17 לאוטומטי ודיגיטלי, שמועבר ישירות מהמרפאה לבתי החולים של הכללית במערכות הממוחשבות, שירותי האון ליין שפועלים החל מהשעה 19:00 – רופא משפחה, רופא ילדים ורופא עור, מכשיר ה-Tyto והאולטרסאונד הביתי. המטופלים שלנו מקבלים את הטיפול הרפואי הטוב ביותר על ידי המומחים המובילים”, סיכם רונן נודלמן, מנהל כללית במחוז חיפה וגליל מערבי.

איך השירות עובד? 

  • ישלח קישור בהודעת טקסט אל מספר הטלפון של המטופל המוזמן.
  • המטופל ייכנס אל הקישור המופיע בהודעה וימלא את הפרטים הנדרשים.
  • המטופל ייכנס לטופס, ימלא את השדות החסרים, יחתום שהוא מאשר את ההצהרה שמופיעה בטופס.
  • בתום מילוי הטופס, תתקבל הודעה שרוקח ייצור עימו קשר. 
  • בתום הייעוץ הרוקחי, נתוני סיכום המיפגש יוצגו באיזור האישי של המבוטח כרשומה רפואית, באתר או באפליקציה ויהיו ניתנים גם להדפסה.
הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
הכי הרבה הצבעות
החדשות ביותר הישנות ביותר
Inline Feedbacks
View all comments