י"ד תמוז התשפ"ד, 20/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

שישה חודשי מאסר בעבודות שירות לצעיר מהקריות שתקף ואיים על שוטר

איים על חיי גרושתו ועומד כעת לדין. צילום ארכיון: דוברות המשטרה, מחוז חוף.
Friday July 17, 2020

צעיר תושב הקריות, ששיחק אותה “רמבו”, תקף שוטר ואיים עליו בצורה חמורה, נידון לשישה חודשי מאסר בעבודות שירות, לאחר שהודה במעשים המיוחסים לו. סגן נשיא בית משפט השלום בקריות, יוסי טורס, התחשב בנסיבות חייו של הצעיר, בבואו לגזור את עונשו וכן בעובדה שהודה במעשה והביע חרטה.

המקרה אירע לפני כחצי שנה, עת הגיע השוטר לטפל בתלונה על רכב שחונה עם דלת פתוחה, תוך הפרעה לתנועה. השוטר ניגש לקבוצת צעירים, שישבה בפיצרייה סמוכה ושאל של מי הרכב. בתגובה, התקרב הנאשם במהירות אל השוטר, דחף אותו בפניו ובחזהו באמצעות ידו, לאחר מכן היכה בפניו במכת אגרוף וניסה להכותו במכת אגרוף נוספת. על מנת להתגונן מפני הנאשם, נאלץ השוטר לרסס לעברו גז מדמיע. הנאשם נמלט מהמקום והשוטרים רדפו אחריו, תפסו אותו והודיעו לו על מעצרו. במהלך הדברים איים הנאשם על השוטר: “אתה תמות, אני אומר לך”, “אתה תצטער על זה, אני אומר לך”, “אנחנו הקווקזים נראה לך מאיפה אנחנו באים”. בהמשך, בהיותו בניידת המשטרה, איים הנאשם בשנית על השוטר: “אתה מתעסק עם הבן אדם הלא נכון”.

גם בתא המעצר בתחנת המשטרה, המשיך הנאשם בשלו, כשהפעם הוא היפנה את זעמו כלפי שוטרת שהיתה במקום תוך שאומר לה: “אני אחפש אותך בכל הארץ, עד שלא ארצח אותך לא אירגע, אני נכנס לבית סוהר רק בשביל לרצוח אותך”, “תרגיעו את המצב או שאני ארצח את כולכם פה, “את רוצה שאני אהרוג אותך בכוח”, “בטח שאני אירה בכם”, “אני מניאק אם אני לא אהרוג אותך”. 

התביעה דרשה עונש של עד 18 חודשי מאסר בפועל, בעוד ההגנה ביקשה להתחשב במצבו של הנאשם, שנתון במצב כלכלי קשה, הודה במעשיו וחסך זמן שיפוטי. הסניגור ציין, כי הנאשם מתגורר בבית הוריו, רכבו עוקל, אין לו חשבון בנק ובשל משבר הקורונה, מצבו הכלכלי קשה וכך גם של הוריו.

השופט טורס התחשב בנסיבותיו האישיות של הנאשם וגזר עליו שישה חודשי מאסר בעבודות שירות, ארבעה חודשי מאסר על תנאי וקנס בסך 5000 שקלים.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments