י"ד תמוז התשפ"ד, 20/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

שלומי קדוש: ממשלת הקורונה היא ברירת מחדל, רוב האזרחים מייחלים להצלחתה

תומך בזכות להפגין, אבל חייבים להישמע להוראות בגלל הקורונה. שלומי קדוש
Wednesday June 10, 2020

חבר מועצת עיריית קרית ים, שלומי קדוש, ממפלגת “העבודה”, הביע תמיכה ערב הקמת ממשלת האחדות, למרות שרבים במחנה המרכז-שמאל טענו, כי הצטרפות העבודה לממשלת נתניהו היא סוג של בגידה בהבטחות הבחירות שלה. למרות החריקות עד כה, מאמין קדוש כי בסופו של דבר, היא תישרוד וגם תגיע לרוטציה. קדוש: “בינתיים זה לא נראה מבטיח, אבל זה סוג של ברירת מחדל, גם של “הליכוד” גם של “כחול לבן” וגם של אזרחי ישראל. על אף זאת, בטוחני שרוב אזרחי ישראל מייחלים להצלחתה”.

לדברי קדוש, מדובר בממשלה פריטטית, אחת הגדולות והמנופחות בהיסטוריה, ממשלת הקורונה שהוקמה על תל המחלוקות בעם ובסיוע נגיף הקורונה שעדיין מהלך אימים על כולנו. “ממשלה שלפניה כל כך הרבה אתגרים, ממשק שמגזרים שלמים בו זקוקים לזריקת חמצן בכדי להתאושש, דרך סוגיות משפטיות הנוגעות בהפרדת רשויות הנמצאות במהלך מתמיד של כיפוף ידיים, וכלה בסוגייה המדינית של החלת הריבונות שעומדת לפתחה ועוד שלל נושאים ציבוריים “בוערים”.

האם היא תשרוד את מבחן הזמן? והאם הרוטציה המדוברת תתקיים?

אם רוצים לנסות ולהבין כיצד זה כן יכול “לעבוד”, נדמה את הממשלה הזו לספינת ענק שמייצרת סוג של יציבות במים סוערים. היא לא תשוט מהר, בטח ובטח הפניות שלה לא יהיו חדות, נהפוך הוא, מאוד מדודות. אך דווקא נתוני הגודל והאיזון שבתוכה יכולים להעניק לה יכולת שרידות גבוהה ואף לאורך זמן, מה שלדעתי יעלה את הסיכוי להחלפת רב החובל בבוא העת”.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments