י"ד תמוז התשפ"ד, 20/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

“שלוש הקבוצות הבכירות שלנו יתמודדו על העלייה”

כך מבטיח מנהל מחלקת הנוער של עירוני קרית אתא בכדורגל, רון פלדהיים, שנכנס לתפקידו לפני שנה ועשה כברת דרך עם קבוצות הנוער של המועדון. במחלקה פעילים כ-190 ילדים ובני נוער ב-8 קבוצות שונות

פלדהיים: שידרוג מחלקת הנוער
Sunday August 4, 2019
בן מרדכי

מנהלי קבוצות נמנעים לרוב מקביעת יעדי הצלחה גבוהים מדי, שמא לא יעמדו בהם ואז הכישלון יידבק לשמם. אלא שמנהל מחלקת הנוער של עירוני קרית אתא בכדורגל, רון פלדהיים, אינו חושש ממצב כזה, והוא מבטיח, כי בעונה הקרובה יתמודדו שלוש הקבוצות הבכירות של המועדון על כרטיס העלייה. “אם בשנים קודמות, רוב קבוצות המועדון היו בתחתית, הרי שבעונה שעברה נרשמה קפיצת מדרגה, כאשר קבוצת הנוער התמודדה על עלייה לליגת העל”, אומר פלדהיים. “בעונה הקרובה אנו רוצים שקבוצת הנוער תתמודד על העלייה לליגת העל לנוער, שנערים א’ תיאבק על עלייה לליגה הארצית, ושגם נערים ב’ תיאבק על עלייה”.
פלדהיים הוזעק למועדון לפני כשנה, ומאז הוא מכהן כמנכ”ל, יחד עם יוסי גבאי. “היתה לנו עונה טובה מאוד”, הוא מספר. “המועדון התרחב והוספנו קבוצה למחלקת הנוער. היום אנו מפעילים 8 קבוצות עם כ-190 שחקנים. כשהגעתי הקבוצה היתה בירידה ולכן גבאי והיו”ר אהרון אזולאי, נתנו לי את המפתחות. הם ביקשו להגדיל את מספר המשתתפים ולשפר את ההישגיות, והשנה הצלחנו בשני התחומים. נערים א’ הובילה את הליגה ברוב העונה והפסידה את העלייה במשחק מול עכו, במחזור האחרון. למרות ההפסד, היתה שם חוויה אדירה, כאשר יותר מ-150 שחקנים מהמחלקה והוריהם נסעו לעודד את הקבוצה במשחק החשוב. זה היה הרגע המרגש של העונה, כי הפכנו את המועדון לסוג של משפחה”.
פלדהיים הוסיף, כי בעונה האחרונה הוחלפו 7 מאמנים שעבדו במחלקה, ובעקבות ההצלחות, הגיעו לקרית אתא שחקנים מקבוצות כמו הפועל חיפה ועירוני נשר. “בעונה הקרובה גם האיצטדיון העירוני, בו משחקות הקבוצות, אמור לעבור שידרוג, דבר שישפר עוד יותר את האטרקטיביות שלנו”, סיכם פלדהיים.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments