י"ד תמוז התשפ"ד, 20/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

שני כדורידנים צעירים ממכבי קרית מוצקין זומנו לפרוייקט הנבחרת בגרמניה

נאור שפושניקוב ואורן כהן ישהו חצי שנה בגרמניה ובסרביה, שם ישתתפו במחנה אימונים מיוחד של נבחרת ישראל. יו"ר מוצקין, פיני לייבוביץ': "הם יחזרו שחקנים הרבה יותר טובים". ראש העיר, חיים צורי: "נאור ואורן מביאים כבוד לקרית מוצקין"

לייבוביץ', צורי, שפושניקוב וכהן: כבוד גדול לקרית מוצקין. דור העתיד
Tuesday July 9, 2019
אורגד עמר

כבוד גדול נפל בחלקם של שני שחקני כדוריד צעירים ממכבי קרית מוצקין, נאור שפושניקוב ואורן כהן, בני ה-18, שזומנו למחנה אימונים מיוחד של נבחרת ישראל, שייערך במשך חצי שנה בגרמניה ובסרביה. השניים נבחרו ע”י איגוד הכדוריד ומאמן הנבחרת, תוך דחיפה עצומה מצידו של יו”ר הקבוצה, פיני לייבוביץ. יצויין, כי “פרוייקט גרמניה”, מתקיים זו השנה הרביעית, במטרה לקדם את שחקני העתיד של הכדוריד הישראלי ולהפכם לשחקנים טובים יותר בליגת העל.
לייבוביץ’: “השחקנים ישהו בגרמניה במשך שלושה חודשים, ולאחר מכן יעברו לעוד שלושה חודשים בסרביה. בגרמניה הם ישהו במתקן אימונים של מועדון הכדוריד גומרסבאך, עם סדר יום עמוס במיוחד, שיכלול בין השאר משחקי אימון, שלושה אימונים ביום, סדנאות כושר וסדנאות תזונה. כמו כן, הם ייהנו ממאמן כושר, תזונאי ופסיכולוג ספורט צמודים, שידריכו אותם ויעזרו להפוך אותם לשחקנים טובים יותר”.
לדברי לייבוביץ’, כמה שחקנים ישראלים שהשתתפו בעבר בפרוייקט, הצליחו להרשים את המקומיים ונשארו לשחק בגרמניה, וחלקם חזרו לארץ, למועדונים הבכירים. “דבר אחד בטוח: נאור ואורן יחזרו שחקנים הרבה יותר טובים, וזה כמובן ישרת את המועדון שלנו”, הוא הוסיף.
ראש העיר, חיים צורי, נפגש עם שני השחקנים לפני היציאה למחנה האימונים, איחל להם הצלחה ואמר, כי הם מביאים המון כבוד לעצמם, למשפחותיהם ולעיר קרית מוצקין. “תמשיכו לעבוד קשה ולהתמיד. אתם נמצאים בדרך הנכונה ומהווים את הדור הבא של הכדוריד המוצקינאי”, הוסיף צורי.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments