י"ד תמוז התשפ"ד, 20/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

שער ובישול למסי – ארגנטינה ואורוגוואי נפרדו ב-2:2 מרתק

חגיגת כדורגל באיצטדיון בלומפילד עלתה על כל הציפיות. סוארס בישל לקבאני את הראשון ולאחר מכן כבש בעצמו, מסי איזן בפנדל בתוך תוספת הזמן והוסיף קודם לכן בישול לסרחיו אגוארו

ליאו מסי לפני הפנדל המכריע בתוספת הזמן
Tuesday November 19, 2019
אבי אדר

חגיגת כדורגל כזאת לא ראו כבר הרבה זמן באצטדיון בלומפילד. ארגנטינה ואורוגוואי נפגשו ביום שני בערב למשחק ידידות בישראל וסיפקו תצוגה מרתקת עם 2:2 אדיר. המשחק היה חם, קצבי, קשוח, אמוציונלי, מרובה בשערים, ולאורך כל המגרש לא הורגש כי מדובר במפגש ראווה בלבד.

ההצגה החלה בדקה ה-34 עם השער הראשון של נבחרת אורוגוואי, כשלואיס סוארס מסר כדור בנגיעה אחת מהאוויר לאדינסון קבאני בתוך הרחבה ומשם חלוץ פ.ס.ז’ דחק מתוך תיבת החמש והכניע את שוער נבחרת ארגנטינה, אסטבן אנדרדה. בדקה ה-63 הגיע השוויון. ליאו מסי הרים כדור חופשי מושלם מאגף שמאל שהגיע לסרחיו אגוארו שנגח באומנות פנימה.

נבחרת אורוגוואי לא ויתרה על הניצחון וחזרה להוביל. חמש דקות לאחר השוויון, לואיס סוארס, שבישל את השער הראשון, בעט כדור חופשי נהדר שהכניע שוב את אנדרדה. כשכולם חשבו שלא נזכה לראות את מסי כובש, בדקה ה-92 נבחרת ארגנטינה סחטה פנדל, ומסי בקור רוח טיפוסי דייק מהנקודה הלבנה בדרך לשוויון וחתם משחק כדורגל שיזכר עוד זמן רב.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments