כ' תמוז התשפ"ד, 26/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

“שרביב” פותחת בית צמוד קרקע לדוגמא בפרויקט גבעת אלונים בקריית אתא

צמוד קרקע של חברת "שרביב" בפרוייקט "אלונים" בקרית אתא. צילום: ניצן הפנר
Sunday June 21, 2020

הקורונה לא עצרה את חברת “שרביב”, שפותחת בית צמוד קרקע לדוגמא נוסף, בשכונת גבעת אלונים, בקריית אתא, הכולל 622 יח”ד בבניה רוויה וצמודי קרקע. מדובר בצמוד קרקע שני בפרויקט אותו מעצבת החברה כבית לדוגמא והוא מייצג דגם של צמודי קרקע בתיכנון חדש המשווקים בשכונה. צמוד הקרקע בן 6 חדרים בשטח בנוי של כ-160 מ”ר, במגרש בשטח של החל מ-260 מ”ר.

 לדברי שרה אילין, סמנכ”לית השיווק בחברת שרביב: “גבעת אלונים היא מהמקומות שהולכים ומתמעטים בהם עדיין ניתן לרכוש צמוד קרקע במחיר סביר. הבית לדוגמא יאפשר למתעניינים להתרשם מהפוטנציאל ומאפשרויות העיצוב של הבית. גם בשיווק הדגם הקודם של צמודי קרקע ששיווקנו עיצבנו בית לדוגמא, שעזר להמחיש בצורה נהדרת כיצד יכול להיראות המוצר הסופי ולכן החלטנו להשקיע בכך גם בדגם צמודי הקרקע החדש”.

צמוד קרקע של חברת “שרביב” בפרוייקט “אלונים” בקרית אתא. צילום: ניצן הפנר

מעצבת הפנים דפנה עברי, שעיצבה את צמוד הקרקע, מציינת: “בחרתי לעצב את צמוד הקרקע בסיגנון אקלקטי המשלב מודרני ווינטג’. מדרגות בטון ורייזרים מחופים במראה ומעקה זכוכית לתחושת מדרגות מרחפות בצורה מינימליסטית ועדינה. גוף תאורה דומיננטי בשילוב עציץ מעץ מעל האי מכניס חמימות. גוף תאורה תלוי בשרשראות ברזל בחלל המדרגות מעל פינת האוכל, המקנה מראה תעשייתי מיושן כמו במבני השימור דוגמת מפעל אירופאי מהמאה הקודמת. את כורסאות הסלון בבסיס זהב עגול בחרתי כדי להביע זרימה עגולה ואנרגטית הסובבת את מי שיושב עליה,  כשמעליהן גוף תאורה עגול צמוד תקרה. מראה ארוכה מקיר פינת האוכל משווה מראה של מרחב גדול ואסתטיקה. מטבח מינימליסטי לבן וארונות עליונים עשויים מראה כהה, נקי ונוח באופן מיטבי לעבודה ולהשתלבות עם המראה הכללי של הבית. גם את חדרי הילדים עיצבתי בסגנון רטרו מודרני. חדרי הרחצה מרוצפים ומחופים באריחי עץ בדוגמת פיש בון במרקם אלכסוני משתלב וברזי וינטג שחורים. בסך הכל עיצוב הבית משלב אקלקטיות באופן קלאסי, יוקרה מודרנית ופנג-שוואי עתיק יומין גם יחד.

פרויקט גבעת אלונים, הכולל 622 יח”ד בבניה רוויה, בנייני בוטיק וצמודי קרקע, נבנה כשכונת מגורים בעלת אופי כפרי, עם שטחים ירוקים רחבי ידיים, שבילי אופניים, גן משחקים לילדים, רחובות מרוצפי אבן ומערכת כבישים בטוחה. גבעת אלונים ממוקמת מצפון לשכונת גבעת טל, מצפון-מערב למחלף סומך וכ-10 דקות נסיעה מהקריון. השכונה תיהנה מנגישות גבוהה לצירי תנועה, בדגש על יציאה נוחה לכביש 6 וכן מקו רכבת שעתיד לעבור בסמוך לשכונה. השכונה תוכננה מתוך תפיסה מודרנית של התחשבות בסביבה הירוקה המקיפה אותה.

לפרטים נוספים: http://www.givat-alonim.co.il/

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments