י"ד תמוז התשפ"ד, 20/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

“שתי קבוצות הכדורעף צריכות להיות מדורגות בצמרת הליגה”

יו"ר עירוני קרית אתא, יעקב טאוב, מסביר למה הוחלט שקבוצת הבנים תממש את העלייה לליגת העל בכדורעף, ומציב מטרה עבור הבנות, לסיים במקומות 6-4, למרות הקיצוץ בתקציב

טאוב: עלייה לליגת העל
Wednesday September 25, 2019
אורגד עמר

שנה לאחר שקבוצת הכדורעף בנים של עירוני קרית אתא, ויתרה על העלייה לליגת העל, בשל אילוצי תקציב, החליטה הנהלת המועדון, כי בעונה הקרובה היא תממש את העלייה, תוך הגדלה משמעותית של התקציב שלה, על חשבון קבוצת הבנות. יו”ר המועדון, יעקב טאוב, משוכנע, כי למרות הקיצוץ בתקציב, קבוצת הבנות צריכה להוות פקטור בצמרת הליגה, תוך שהציב עבורה מטרה לסיים במקומות 6-4. “התקציב עומד על כמיליון שקל, רובו מגיע מתמיכה עירונית”, מסביר טאוב. “בשנה שעברה נתמכה קבוצת הבנות בסכום של 700 אלף שקל, בעוד קבוצת הבנים, ששיחקה בלאומית, קיבלה 300 אלף שקל. השנה יקבלו הבנים 600 אלף שקל ואילו הבנות יקבלו 400 אלף שקל”.
מה עומד מאחורי ההחלטה, שקבוצת הבנים תממש את העלייה?
הקבוצה זכתה שנתיים ברציפות באליפות הליגה הלאומית, ולא רצינו שהיא תוותר שוב על העלייה מטעמי תקציב. אפשר לעשות עונה יפה גם בליגת העל.
מהן מטרות הקבוצות לעונה הקרובה?
אני מצפה ששתי הקבוצות יסיימו את העונה במקום מכובד, כלומר מקומות 6-4. בהתחשב בתקציב שיש לנו, זה יהיה הישג משמעותי.
את קבוצת הבנים מדריך המאמן הוותיק אבי הולצמן, שרץ עם הסגל הנוכחי מאז שהשחקנים היו בכיתות ה’-ו’. “לפני כמה שנים, כשהקבוצה עוד היתה בליגה ב’, אמר הולצמן, שיום אחד הילדים הללו יצעידו את המועדון לזכייה באליפות”, מגלה טאוב. “בינתיים הוא עבר מחצית מהדרך, כאשר החזיר את הקבוצה הצעירה הזו עד לליגת העל. זה לא יהיה פשוט להתמודד מול הקבוצות הבכירות בליגה, מטה אשר/עכו, מכבי ת”א וכפ”ס, אבל נדע להתמודד מולן בכבוד”.
הסגל של שתי הקבוצות סגור, כאשר כל קבוצה החתימה שלושה זרים. בקבוצת הבנים הוחתמו שני זרים מבלרוס וזר נוסף מאוקראינה, ואילו בקבוצת הבנות הוחתמו שתי זרות מברזיל וזרה אוקראינית. סגל הבנים מבוסס על שחקני בית שגדלו במועדון, בעוד קבוצת הבנות עברה שינוי משמעותי, בשל הצימצום החד בתקציב. “למרות הכל, אני משוכנע שאנו עומדים בפני עונה טובה ומפתיעה עבור שתי הקבוצות”, מסכם טאוב.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments