חוצפה ישראלית: שני חברים מחיפה, הגישו לבית המשפט לתביעות קטנות בחיפה, תביעה נגד חברת “סמארט אייר” תל אביב, בגין אי עמידה בהבטחה, להחזיר כסף עבור טיסה שבוטלה.
שני החברים הזמינו חבילת נופש, כולל טיסה ומלון לרודוס, בין התאריכים 10 לאוקטובר 2024 ועד 13 לאוקטובר, באמצעות חברת “סמארט אייר” תל אביב. כשבוע לפני מועד הטיסה התקשרו מהחברה להודיע, כי הטיסה מובטלת. לטענת התובעים, החברה הציעה שתי פתרונות: לבחור טיסה חלופית על בסיס מקום פנוי, או לקבל החזר בשווי הטיסה, סך 656 דולר. התובעים בחרו באופציה השנייה ומהחברה נמסר להם, בתאריך 9 לאוקטובר 2024, כי הכסף יועבר להם תוך 60 יום. לאחר שעברו 60 הימים והתובעים לא קיבלו החזר כספי, הם פנו שוב לחברה, משם נמסר להם, כי הכסף יוחזר בהקדם. עד להגשת התביעה, לא קיבלו התובעים את הכסף שהובטח להם. “כיום, יותר מ-5 חודשים לאחר ביטול הטיסה, טרם השיבה הנתבעת לתובעים את כספם, ולא ידוע אם תעמוד בהתחייבותה זו”, נכתב בתביעה.
התובעים דורשים את החזר עלות הטיסה שבוטלה, וכן פיצוי בגין אי עמידה בהבטחה להחזיר את הכסף ובסך הכל 4860 שקלים.
טרם הוגש כתב הגנה.