לא עומדים בזמנים: תושב קריית ביאליק, הגיש לבית המשפט לתביעות קטנות בקריות, תביעה על סך כ-27 אלף שקלים נגד חברת “ארקיע”, בגין איחורים משמעותיים בטיסות שהזמין.
התושב הזמין 5 כרטיסי טיסה עבורו ובני משפחתו לפראג, באמצעות חברת “ארקיע”. הטיסה הלוך אמורה הייתה להמריא בתאריך 31 ליולי בשעה 14.40 והטיסה חזור בתאריך 4 לאוגוסט בשעה 18:10. התובע ציין, כי לפני הטיסה קיבל מספר הודעות מחברת “ארקיע”, על דחיית הטיסה, שבסופו של דבר יצאה לדרך בתאריך 1 לאוגוסט בשעה 05.20, איחור של 14 שעות ו-30 דקות.
גם הטיסה חזור לא יצא בזמן ולאחר מספר דחיות, היא המריאה יום אחרי, בתאריך 5 לאוגוסט בשעה 15.30, איחור של 23 שעות ו-15 דקות. לטענת התובע, הוא נאלץ עקב הדחיות החוזרות ונשנות של הטיסה לארץ, לשהות בשדה התעופה 19 שעות עם שלושה ילדים, אחת מהן תינוקת.
התובע דורש, כי החברה תפצה אותו על פי חוק התעופה, שמחייב חברה אשר מאחרת יותר מ-8 שעות בהמראת טיסה, לפצות את הלקוח. בגין שעות האיחור עבור חמשת הנוסעים, דורש התובע פיצוי בסך 27.721 שקלים.
טרם הוגש כתב הגנה.