אין עמידה בזמנים: שתי תושבות חיפה, הגישו אתמול (שלישי) לבית המשפט לתביעות קטנות, תביעה נגד חברת ארקיע, שמטוסיה המריאו באיחור רב, בטיסה הלוך וגם בטיסה חזור.
מכתב התביעה עולה, כי שתי התובעות בנות משפחה, רכשו כרטיסי טיסה הלוך חזור לפראג, דרך אתר חברת ארקיע. הטיסה הלוך אמורה הייתה להמריא בתאריך 14 ליולי 2024, בשעה 13.55. ביום הטיסה קיבלו התובעות מספר הודעות, על דחיית המראת הטיסה ולבסוף היא יצאה לדרך למחרת היום, 15 ליולי, בשעה 06.04, איחור של למעלה מ-16 שעות לעומת השעה המקורית.
גם הטיסה חזור לא עברה חלק: במקום להמריא מפראג בתאריך 21 ליולי בשעה 18:15, הטיסה המריאה בתאריך 22 ליולי, בשעה 03:12, איחור של כ-9 שעות.
לטענת התובעות, הן הפסידו לילה במלון בשל הטיסה המאוחרת וגם נגרמו להן הוצאות נוספות, בשל העיכוב בהמראת הטיסה חזור. לטענתן, החברה צריכה לפצות נוסעים, אם טיסה יוצאת באיחור של מעל 8 שעות. התובעות ציינו, כי פנו לארקיע לקבלת פיצוי, אך החברה לטענתן, לא טרחה להשיב לפניות שלהן. עתה הן מבקשות מבית המשפט, שיפסוק להן פיצוי בסך 19.773 שקלים.
טרם הוגש כתב הגנה.