כ' תמוז התשפ"ד, 26/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

“תהיה לנו קבוצה שמחה ולוחמת שתשאף לפלייאוף העליון”

יו"ר קבוצת הכדורסל של הפועל חיפה, יובל רוסמן, מגלה כי שחקן העבר ראובן אלקס, צורף להנהלה וישמש גם אחד הספונסרים הראשיים, ומדבר על התוכניות לעונה הקרובה בליגה הלאומית

רוסמן: חיבור הדוק לקהילה
Sunday August 4, 2019
אבי שני

בעידן בו כמות הכסף שקבוצה מצליחה לגייס הוא המדד העיקרי להצלחה, אין פלא, שעבור אנשי הפועל חיפה בכדורסל, הרכש המשמעותי השנה היה בצירופו של ראובן אלקס להנהלה. “ראובן, ששיחק בקבוצה בשנות ה-80 של המאה שעברה, היה עד כה בקשר עם הקבוצה מרחוק, ואילו כעת הוא הצטרף להנהלה ויהיה גם אחד הספונסרים הראשיים”, מגלה יו”ר הקבוצה, יובל רוסמן.
לדברי רוסמן, החיבור עם אלקס, פתח את הדלת בפני אנשי עסקים נוספים, המעוניינים להצטרף ולתרום. “אלקס, יחד איתי, עם יו”ר הוועדה המקצועית, אלון אופיר, ועם שני המנכ”לים, רון פלדהיים ומיקי שווגר, יהווה את בסיס המועדון לקראת העונה הקרובה”, הוסיף רוסמן, שציין כי את הקבוצה ימשיך לאמן אלעד חסין, יחד עם עוזרו אילן עמר, שהחליפו במהלך העונה שעברה את עופר רחימי.
בגיזרת הסגל ציין רוסמן, כי בקבוצה חתומים ניב ברקוביץ’, שיהיה הרכז הראשון, עומר טל, ג’ורדן לואיס, ששיחק בקרית אתא, אייזק רוזנפלט, שחתם לאחרונה, ואופק אביטל, שממשיך עונה שלישית. “התקציב הכולל יעמוד על 2.1 מיליון שקל, אבל זה כולל את ההוצאות הגדולות שיש לנו בגלל השימוש באולם ברוממה והוצאות אבטחה”, מציין רוסמן. “המאמן דיבר על כך, שבעונה הקרובה, הקבוצה תשחק בסיגנון אחר, ולכן ביקש להחתים את ניב ברקוביץ’. ייתכן שבקרוב יהיו עוד החתמות, כולל שני זרים וישראלי נוסף. להערכתי, בחודש הקרוב נסגור את הסגל”.
השאיפה היא להגיע לליגת העל?
קודם כל, השאיפה היא להגיע לפלייאוף העליון. זו ליגה משוגעת, בה קבוצה שמכריזה על עלייה, מוצאת את עצמה בתחתית, ולכן עדיף לדבר כמה שפחות.
איזו קבוצה תהיה להפועל חיפה?
אנחנו רוצים קבוצה שמחה ולוחמת, שמחוברת לקהילה. מעבר לכך, חשוב לזכור שיש לנו גם מחלקת נוער ברמה גבוהה, עם 13 קבוצות במחלקה ו-8 בתי ספר לכדורסל בחיפה ובקריות, וגם אותם אנו שואפים להמשיך ולפתח.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments