איחרו ולא פיצו: שבעה תושבי קריית מוצקין, הגישו תביעה לבית משפט לתביעות קטנות בחיפה, נגד חברת ארקיע, שלטענתם איחרה טיסה ב-30 שעות וסירבה לפצות אותם בהתאם לחוק.
מהתביעה עולה, כי בחודש יולי 2022, רכשו התובעים כרטיסים לטיסה של ארקיע לברצלונה. הטיסה יצאה לדרך באיחור של 30 שעות, אבל רק כעבור 12 שעות משעת ההמראה המתוכננת, הם הועברו לבית מלון מרוחק בירושלים. כתוצאה מכך, נגרמו להם הוצאות נוספות.
לאחר שחזרו לארץ, ביקשו התובעים פיצוי על בסיס חוק שירותי תעופה – פיצוי וסיוע בשל ביטול טיסה או שינוי בתנאיה, אך החברה לטענתם, התעלמה מכל פניותיהם. לאור זאת החליטו לתבוע את ארקיע, כאשר סכום התביעה הכולל עומד על כ-30.000 שקלים, על פי חישוב של 4246 שקלים לכל תובע. בסכום נכלל פיצוי בגין איחור טיסה על פי חוק התעופה, הוצאות שנגרמו להם וכן פיצוי על עוגמת נפש, לאחר שהחברה לא השיבה לפניותיהם והם נאלצו להגיש נגדה תביעה.
חברת ארקיע טעם הגישה כתב הגנה.