כ"א תמוז התשפ"ד, 27/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

תובעת מיליוני שקלים לאחר שעברה ניתוח להקטנת חזה והותקפה ע”י חיידק טורף

בתביעתה טוענת האישה, כי היא נותחה באופן רשלני, תוך פגיעה מיותרת בכלי הדם ובעצבים. בעקבות זאת, סובלת האישה מנזקים אסתטיים וכאבים, אינה יכולה להניק ונזקקת לטיפולים נפשיים

כתוצאה מהתאונה, הפך התובע לנער כבוי ומוגבל בפעילויות היום-יום. עו"ד דוד פייל
Monday January 6, 2020
בן מרדכי

הדבר האחרון שאישה צעירה, העוברת ניתוח להקטנת חזה, מצפה לו, הוא להיות מותקפת על ידי חיידק טורף, אשר יגרום לה לנמק, לסיבוכים רפואיים ולפגיעה קשה במראה השדיים שלה. זה בדיוק מה שקרה לתושבת האיזור, שהגישה תביעה בסך מיליוני שקלים נגד החברה שביצעה את הניתוח, בית החולים בו טופלה ונגד הרופא המנתח.

בתביעה, שהוגשה באמצעות עורכי הדין דוד פייל וגל מרקוביץ’, נטען כי האישה נותחה על ידי הרופא באופן רשלני, תוך פגיעה מיותרת בכלי הדם ובעצבים. בנוסף, הרופא לא רשם לה קרם רפואי להחלמת איזור הניתוח, ובשל כך, כעבור מספר ימים, היא פיתחה נמק. בעקבות המצב המחמיר, אושפזה האישה בבית חולים. בשלב זה, על פי התביעה, התגלה בגופה סטרפטוקוקוס (“חיידק טורף”) החסין לטיפולי אנטיביוטיקה, ואשר הגדיל בצורה משמעותית את הנזקים הגופניים מהם היא סובלת עד היום.

על פי חוות דעת של מומחה, שהוגשה לבית המשפט, ניתן היה למנוע את הנזקים הבריאותיים והאסתטיים הקשים מהם סובלת התובעת, אילו היה המנתח מותיר ריקמה גדולה מספיק מהחזה ושואב שומן מאיזור שאינו עשיר בכלי דם ובעצבים, כל זאת בליווי הדמיית כלי דם, כפי שהיה עליו לעשות, בהתאם להנחיות הרפואיות והפרקטיקה המקובלת בתחום. מחוות הדעת עולה עוד, כי רופאי בית החולים בו טופלה האישה לאחר תחילת הסיבוכים, התרשלו בכך שלא רשמו למטופלת קרם מסוג “סילברול”, למרות שלאחר הניתוח החלו להופיע בגופה שלפוחיות. טיפול באמצעות הקרם היה עשוי למנוע את החמרת הפגיעה ואת הידבקותה בחיידק טורף, וכך היו נמנעים הנזקים מהם היא סובלת.

עוד טען המומחה בחוות דעתו, כי האישה סובלת מירידת התחושה בשדיים והגבלה בתנועות הידיים, דבר שמונע ממנה להניק את ילדיה הקטנים. בעקבות זאת, כך נטען, היא סובלת מפגיעה קשה בדימוי העצמי והנשי שלה, תוך היזדקקות לטיפולים נפשיים.
טרם הוגש כתב הגנה.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments