י"ז אדר א' התשפ"ד, 26/02/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

תובע את ארקיע בגין איחור משמעותי בטיסה

הטיסה התעכבה במשך 7.5 שעות. התובע דורש פיצוי על עוגמת הנפש. צילום: אילוסטרציה freepik
Thursday October 5, 2023

איחור מעצבן: תושב חיפה, הגיש לבית משפט השלום בעיר, תביעה נגד חברת ארקיע, בגין איחור משמעותי בטיסה, וביצועה בסופו של דבר, באמצעות חברה אחרת.

מכתב התביעה עולה, כי התובע הזמין חבילת נופש ללרנקה בקפריסין, בין התאריכים 12 לאוגוסט ועד 15 לאוגוסט. ביום בו אמור היה לחזור לארץ, קיבל התובע הודעה, כי הטיסה תצא באיחור קל, במקום בשעה 15.00, היא תמריא בשעה 15.15. התובע עזב את חדרו במלון והמתין למונית, שהחברה אמורה הייתה לשלוח לו. לאחר שהמונית לא הגיעה, החל התובע לבצע בירורים ואז הסתבר לו, שהטיסה נדחתה לשעה 22.30. “עקב רשלנות הנתבעת, התובע עבר חוויה לא נעימה כלל וכלל, נשאר יום שלם ללא חדר וללא מחסה ביחד עם אישתו, עד שאספו אותו בשעה 19.30”, נטען בתביעה. לדבריו, חברת ארקיע גם ביצעה את הטיסה חזור באמצעות חברה אחרת, מבלי להודיע על כך מראש.

התובע מבקש מבית המשפט, לחייב את חברת התעופה בתשלום מלוא סכום הטיסה ששילם, וכן פיצוי בגין עוגמת נפש, ובסך הכל עשרת אלפים שקלים.

טרם הוגש כתב הגנה.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments