התנהלות מופקרת: תושב קריית מוצקין, תובע החזר כספי בסך 1800 שקלים, זאת לאחר שלטענתו, חברת הנסיעות איסתא, פיצתה אותו חלקית בגין הקדמת שעת טיסה.
מהתביעה עולה, כי התובע הזמין טיסה ומלון לאיסטנבול, באמצעות חברת איסתא לתאריך 9 באפריל 2023. לדבריו, הטיסה הייתה מתוכננת לשעה 09.45, אבל מספר שבועות לפני הטיסה, נאמר לו, כי שעת הטיסה הוקדמה לשעה 06.20. לטענת התובע, השעה הזו לא התאימה לו והוא דרש סידור אחר. לאחר שהוסבר לו כי אי אפשר, דרש את ביטול העסקה והחזר מלוא הסכום ששילם, בסך 3934 שקלים.
בסופו של דבר, הסכים התובע לטוס בטיסה אחרת עבורה שילם בנפרד, תוך הבטחה, שיוחזר לו הסכום שכבר שילם. לדברי התובע, מאז שחזר לארץ, התנהל שיח בינו ובין החברה, בסופו פוצה רק חלקית, בסכום של 1729 שקלים. התובע שלח מייל נזעם לחברה, בו דרש את תשלום מלוא הסכום שהובטח לו. לאחר שפנייתו לא נענתה, הגיש התושב את התביעה. טרם הוגש כתב הגנה.