י"ד תמוז התשפ"ד, 20/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

תושבי קרית חיים נפגעו מהנהגת חנייה בתשלום בקרית ים

אי יישום ההחלטה לשיקום הפארק הצירי. אלי בן דיין
Tuesday June 16, 2020

חבר מועצת עיריית חיפה ותושב קרית חיים, אלי בן דיין, מנסה בימים אלו לגבש הסדר חנייה בחוף קרית חיים, שיבטיח כי לרשות תושבי העיר שיגיעו לחוף, יהיו מקומות חנייה, זאת בשל מחסור חמור במקומות חנייה, במיוחד בשעות הערב ובסופי שבוע. מצוקת מקומות החנייה נוצרה, לאחר שבקרית ים החלו לגבות תשלום עבור חנייה בחוף, גם בסופי שבוע.  

בן דיין: “מאז שבקרית ים החלו לגבות כסף עבור חנייה, כל תושבי הקריות מגיעים לחוף קרית חיים. המצב במקום, בעיקר בשבתות, הוא בלתי נסבל ותושבי קרית חיים וקרית שמואל, מתקשים למצוא חנייה. קיבלתי תלונות רבות של תושבים, חלקם גם קיבלו דו”חות לאחר שבלית ברירה, חנו במקומות אסורים. זה מצב אבסורדי, וחייבים לשים לזה סוף”.

בן דיין ציין, כי בימים אלו הוא לומד את הנושא, על מנת למצוא פיתרון שיאפשר לתושבי קרית חיים וקרית שמואל, לחנות ליד החוף. לדבריו: “אם כל הכבוד לתושבי יתר הקריות, חייבים לתת עדיפות לתושבי קרית חיים. המהלך של קרית ים, יצר לחץ על החנייה בקרית חיים וחייבים לשים סוף לאבסורד הזה, שתושבי קרית חיים מגיעים לחוף ואין להם היכן לחנות, בעוד תושבי יתר הקריות תופסים את כל החניות. אני בטוח שנצליח למצוא לזה פיתרון הולם”.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments