כ"ב אייר התשפ"ה, 20/05/2025

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

הטיסה לרומא בוטלה והכסף לא הוחזר

חברות הנסיעות וחברות התעופה עושות דין לעצמן ולא ממהרות להחזיר כסף לנוסעים, בשל עיכוב או ביטול טיסה. צילום: אתר החברה, לפי ס' 27א'.
Friday February 28, 2025

זלזול בנוסעים: כמה זמן לוקח להחזיר כסף עבור טיסה שבוטלה? שאלה זו תעמוד במרכז דיון בבית המשפט לתביעות קטנות בקריות, בעקבות תביעה שהגישה תושבת קריית ביאליק ,נגד חברת הנסיעות הולידיי פיינדר – סמארטאייר.

מהתביעה עולה, כי התובעת הזמינה טיסה ומלון באמצעות החברה לנופש ברומא, בחודש נובמבר 2024. הנסיעה הייתה אמורה לצאת לדרך בתחילת חודש דצמבר 2024, אך בתאריך 12 לנובמבר קיבלה התובעת הודעה, כי חברת התעופה דרכה אמורה הייתה לטוס, ביטלה את טיסותיה לישראל. התובעת שלחה מיד מייל לחברה בו ביקשה, שיוחזרו לה הכספים ששילמה עבור העסקה, אבל שם נאמר לה, שחברת התעופה תחזיר כסף תוך 60 יום ואז היא תקבל את ההחזר.

התובעת המתינה, אך בסוף השבוע, לאחר שעברו יותר מחודשיים וחצי מאז ביטול הטיסה, היא הגישה תביעה נגד חברת הנסיעות, על מנת לקבל בחזרה את כספה. התביעה שהוגשה עומדת על  4122 שקלים. טרם הוגש כתב הגנה.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
הכי הרבה הצבעות
החדשות ביותר הישנות ביותר
Inline Feedbacks
View all comments