אין עם מי לדבר: תושבת קריית ביאליק, הגישה לבית המשפט לתביעות קטנות בקריות, בשמה ובשם חברתה, תביעה על סך 7500 שקלים נגד חברת התעופה WIZZ, שביטלה טיסה לבוקרשט ולא פיצתה אותה על כך.
מכתב התביעה עולה, כי התובעת וחברתה רכשו שני כרטיסי טיסה לבוקרשט, כאשר מועד הטיסה המקורי היה בתאריך 9 ליולי 2023, בשעה 22.25. התובעת וחברתה יצאו לכיוון נתב”ג ואז קיבלו מספר הודעות על דחיית שעת ההמראה. הן שהו לילה בשדה התעופה, מבלי שנציג של החברה נכח במקום והסביר להן מה קורה. רק בשעות הבוקר התברר לתובעת ולחברתה, כי הטיסה שאמורה הייתה לצאת מבוקרשט לישראל ועמה היו אמורות לטוס לרומניה, כלל לא יצאה לדרך. הן החלו לחפש טיסה חלופית, כיוון שהיו חייבות להגיע באותו יום לבוקרשט ולבסוף רכשו שני כרטיסי טיסה בחברת אל על, ושילמו עבור כל כרטיס חלופי 530 דולר.
התובעת ציינה, כי עקב ביטול הטיסה היא הפסידה לילה במלון בבוקרשט, ששולם עבורו מראש וכן נגרמו לה ולחברתה הוצאות בשדה התעופה. עם חזרתם לארץ הן פנו לחברה לקבלת פיצוי, אבל בחלוף שנה ויותר מאז ביטול הטיסה, הן לא קיבלו כל מענה ולכן הגישו תביעה על סך 7405 שקלים, בגין כרטיסי הטיסה החלופיים, לילה במלון, פיצוי בגין ביטול טיסה והוצאות שנגרמו להן. טרם הוגש כתב הגנה.