י"ד תמוז התשפ"ד, 20/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

נעצר בחשד כי תקף את בת זוגו ונשך שוטר

בעקבות ויכוח סטר הבעל לאישתו וגרר אותה בשערותיה ברחוב. צילום אילוסטרציה freepik
Monday October 2, 2023

הפר צו: תושב קריית ים, הגיע לביתה של בת זוגו, תקף אותה ואיים עליה, זאת למרות שעומד נגדו צו, עליו חתום קצין משטרה, שאוסר עליו להתקרב אל בת הזוג. בית המשפט האריך את מעצרו ב-3 ימים נוספים.

מבקשת המעצר עולה, כי המקרה היה בתאריך 1 לאוקטובר, אז הגיע החשוד, בן 38, לביתה של בת זוגו, אחז בה בכוח ואיים לפגוע בה. בת הזוג הצליחה להימלט ולהגיע לבית הוריה, אך החשוד הגיע גם לשם, נטל סכין ופינצ’ר את גלגלי המכונית של הורי בת הזוג.

בדיון להארכת מעצר החשוד, שנערך אתמול (ראשון) בבית משפט השלום בקריות, טען נציג המשטרה, כי מדובר באדם, שיש נגדו תיק פתוח בגין נהיגה פוחזת ובעבר נפתחו נגדו תיקים בגין אלימות במשפחה, אך הם נסגרו. נציג המשטרה טען עוד, כי החשוד תקף שוטרים שהגיעו לעצור אותו ואף נשך אחד מהם.

עו”ד אירנה לוריה, מהסנגוריה הציבורית, טענתה בדיון, כי החשוד התלונן על כך, שהותקף בידי השוטרים. בסופו של דבר, על פי המלצת בית המשפט, הסכימו הצדדים על הארכת מעצר של מספר ימים.

בהחלטתו ציין השופט ערן נווה, כי מעצר החשוד יוארך עד יום רביעי, על פי הסיכום בין הצדדים. עם זאת קבע השופט, כי לאור החבלות שהציג החשוד, יש לקחת אותו לבדיקת רפואית, כדי לתעד את החבלות שעל גופו.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments