כ"ה ניסן התשפ"ה, 23/04/2025

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

המתין חצי לילה לאוטובוס של אגד שלא הגיע

המתין בשעת לילה לבדו בתחנה, כשמשפחתו ממתינה לו בבית בדאגה. צילום: אתר אגד, לפי ס' 27א'.
Wednesday April 9, 2025

אופס, תקלה: תושב חיפה, נאלץ בסוף השבוע האחרון, להמתין בלילה במשך שעתיים וחצי, בתחנת אוטובוס בהרצליה, מבלי שאוטובוס של אגד, שאמור היה להוביל אותו לחיפה, הגיע כלל לתחנה. בעקבות כך, הגיש לבית המשפט לתביעות קטנות בחיפה, תביעה נגד חברת אגד.

מהתביעה עולה, כי ביום שישי בלילה תכנן התובע, באמצעות אפליקציית “מוביט”, את מסלול חזרתו מהמרכז לחיפה. הוא עלה על קו 699 עד לתחנה בצומת הסירה בהרצליה, ומשם תכנן לעלות לקו 905 של אגד, ישיר לחיפה. אלא שקו 905 כלל לא הגיע לתחנה. למעשה, שלושה אוטובוסים שונים של קו 905, כלל לא הגיעו לאורך הלילה, למרות שהקו הופיע על גביי צג התחנה, ולמרות שאשת שירות לקוחות של אגד, אישרה זאת טלפונית לתובע, שהקו אמור להגיע. “המתנתי ערני במקום משעה 03.40 ועד שעה 06.10, ולבסוף נאלצתי לעלות על קו 910 (קו יום רגיל) מתחנת אחרת. הגעתי ליעד בשעה 08.30 במקום בשעה 05.30. אני רוצה להדגיש שוב, הקו לא הגיע. לא מדובר באירוע, שבו נהג לא עצר, אלא בקו שלא הגיע כלל לתחנה”.

לטענת התובע, המקרה פגע בו קשה: “המתנה של כשלוש שעות בשעת לילה, רוב הזמן לבד, כאשר משפחתי מחכה לי בבית בדאגה וללא חלופה תחבורתית זמינה, היא בלתי נסבלת ומדובר בהפקרות”. סך הפיצוי שביקש התובע, עומד על 4500 שקלים. טרם הוגש כתב הגנה.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
הכי הרבה הצבעות
החדשות ביותר הישנות ביותר
Inline Feedbacks
View all comments