שירות לקוי: תושב נשר, הגיש לבית משפט השלום בקריות, תביעה על סך 5300 שקלים, נגד מלון אריאה באילת, מרשת מלונות אסטרלס, לאחר שלטענתו, קיבל חדר רגיל במקום סוויטה, דבר שגרם לו לעוגמת נפש רבה.
מהתביעה עולה, כי התובע הזמין עבור משפחתו סוויטה בעלות 15.137 שקלים, לחודש יולי 2024. לפי ההזמנה, זו הייתה אמורה להיות יחידה עם יציאה לגינה וג’קוזי, אבל כשהגיע למלון, הסתבר לו שהוקצה לו חדר רגיל.
לטענת התובע, המלון טען, כי אין באפשרותו לספק לו את היחידה כפי שהובטחה והציע להוריד לו 400 שקלים. התובע טען: “מדובר בהתעלמות מוחלטת של המלון, מה שגרם לי אכזבה עמוקה אותה חשתי, עוגמת נפש ותסכול, מאחר שמאותו הרגע נהרסה לי החופשה, כך שבמקום לקבל חופשה ברמה הגבוהה שהזמנתי, הוכרחתי לקחת חדר ברמה נמוכה, תוך זלזול המלון בהשבת סכום של 400 שקלים, זאת חרף קיומה של הזמנתי”.
התובע מבקש מבית המשפט שיחייב את בית המלון בפיצוי בסך 5300 שקלים, בגין עוגנת הנפש שנגרמה לו עקב התנהלות המלון.
טרם הוגש כתב הגנה בתיק.