נשאר מאחור: תושב נשר, הגיש לבית המשפט לתביעות קטנות בחיפה, תביעה נגד חברת הנסיעות סטארנקסט בע”מ מפתח תקווה, אשר לא סייעה לו בעת שנתקע בחו”ל, עקב ביטול הטיסות לישראל.
מהתביעה עולה, כי התובע הזמין דרך הנתבעת טיסה הלוך וחזור לסופיה – בולגריה, בין התאריכים 26 לספטמבר ועד 29 לספטמבר. לדבריו, מרגע רכישת הכרטיסים, החברה נעלמה ולא השיבה לשאלות שלו.
ערב לפני החזרה לארץ, קיבל התובע הודעה מחברת התעופה TUS, שעמה היה אמור לטוס, כי היא מבטלת את הטיסות לארץ. כן קיבל התובע הודעה, כי במידה ורכש את הכרטיסים ישירות מחברת התעופה, היא זו שתחזיר לו את העלות הטיסה, אבל במידה והוא רכש את הכרטיס דרך סוכן, הסוכן אמור לדאוג להחזר כספי.
לטענת התובע, הוא לא הצליח כלל ליצור קשר עם חברת הנסיעות, שלא יצרה עמו קשר ולא ניסתה לספק לו פתרון חלופי לחזרה לארץ. “למעשה, ננטשתי להתמודד לבדי עם הסיטואציה”, כתב התובע בתביעה שהגיש.
לדבריו, הוא הצליח לרכוש כרטיס לארץ עם חברת ארקיע תמורת 600 דולר וכן נאלץ לשלם עוד שתי לילות מלון ולהפסיד שני ימי עבודה.
עם חזרתו לארץ, ניסה התובע לפנות לחברה, אבל לא קיבל כל תשובה לפניות בכתב וגם ניסיונות ליצור קשר טלפוני נכשלו, כאשר כל השיחות לא נענו כלל. בתביעה ציין התובע, כי הוא מצפה שבית המשפט יפסוק, כי על חברת הנסיעות לפצות אותו בגין עלות הכרטיסים, המלון, הפסד ימי עבודה ועוגמת הנפש שנגרה לו, לאחר שהחברה התעלמה ממנו לחלוטין, ובסך הכל הוא דורש עשרת אלפים שקלים.
טרם הוגש כתב הגנה.