כ' תשרי התשפ"ה, 22/10/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

נעצר בשל החזקת סמים ואקדח

החשוד נעצר על החזקת סמים שלא לצריכה עצמית והחזקת אקדח ותחמושת. עו"ד רועי קרן היקשה בשאלות על נציג המשטרה. צילום: ארכיון.
Monday October 21, 2024

הסכים לחיפוש: בית משפט השלום בקריות, האריך ב-7 ימים את מעצרו של תושב קריית ים, בן 31, שנעצר בחשד להחזקת סמים ואקדח.

מבקשת המעצר עולה, כי החשוד נעצר ביום ראשון השבוע, ליד אצטדיון קרית חיים ובחיפוש ברכבו נתפסו סמים בכמות שלא לצריכה עצמית. בהמשך נערך חיפוש בדירת החשוד בקריית ים, שם התגלו סמים שלא לצריכה עצמית, אקדח ותחמושת. “על פי החשד, הנ”ל סוחר סמים”, נכתב בבקשת המעצר והמשטרה ביקשה להאריך את מעצרו ב-8 ימים נוספים.

במהלך הדיון אתמול להארכת מעצר החשוד, ביקש סנגורו של החשוד, עו”ד רועי קרן, לדעת על סמך מה השוטרים ערכו חיפוש ברכבו של החשוד. “מה החשד הסביר לעצור אותו באמצע הכביש?” שאל עו”ד קרן, ונציג המשטרה חזר על עמדתו, שהתקיים חשד סביר לגביי החשוד. “מה החשד, האם נסע באופן פרוע?” הקשה עו”ד קרן, אבל נציג המשטרה לא מסר יותר מידע, אך ציין, כי החומר מונח לפני בית המשפט והוסיף, כי החשוד הסכים שיערכו לו חיפוש ברכב. עו”ד קרן ביקש לדעת, האם קיים מידע מודיעיני לגביי החשוד ונציג המשטרה השיב בחיוב, אבל לא מסר יותר פרטים.

בסופו של דבר הגיעו הצדדים להסכמה על כך, שמעצר החשוד יוארך בשבוע ימים. לאור ההסכמה ציווה השופט מוטי כהן, להאריך את מעצר החשוד עד ליום שני הבא.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
הכי הרבה הצבעות
החדשות ביותר הישנות ביותר
Inline Feedbacks
View all comments