ט"ז שבט התשפ"ה, 14/02/2025

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

לקוח מטריד בשיימינג בעל עסק מתחום הבנייה

הלקוח שאינו מרוצה מהעבודה, החל לכתוב ברשתות החברתיות נגד בעל העסק מענף הבנייה. התלונות במשטרה לא עזרו והוגשה תביעה לבית המשפט. צילום: רשתות חברתיות, לפי ס' 27א'.
Wednesday January 29, 2025

לא מוכן יותר: תושב קריית אתא, שעוסק בתחום הבנייה, הגיש לבית משפט השלום בקריות, בקשה להוצאת צו למניעת הטרדה מאיימת, נגד לקוח שלו, לאחר שזה מטריד אותו ומאיים לעשות לו שיימינג ברשתות החברתיות.

בבקשה ציין המתלונן, כי הגיש כבר שתי תלונות במשטרה, בגין ההטרדות מהן הוא סובל מאותו לקוח, אך דבר לא השתנה. “מדובר בלקוח, ששולח הודעות מטרידות בשעות מטרידות. גם הוריו שולחים לי הודעות, שכוללות איומים על שיימינג שכבר נעשה, וההודעות נמשכות ללא הפסקה”.

לטענת המתלונן, ההטרדות התגברו במהלך חודש ינואר ולדבריו, אותו לקוח כבר פרסם דברים משמיצים נגדו, במטרה לעשות לו שם רע, ולאחר שפורסמו, דאג למחוק אותן. “הוא פגע בשמי הטוב באופן שקרי. הזהרתי את הלקוח מספר פעמים וגם כתבתי להוריו, שבמידה והאיומים יימשכו, אצטרך להעביר זאת לצד המשפטי. למרות שהתרעתי, הלקוח לא הפסיק להטריד והוגשה תלונה במשטרה”.

בית המשפט טרם קבע מועד לדיון במעמד שני הצדדים.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
הכי הרבה הצבעות
החדשות ביותר הישנות ביותר
Inline Feedbacks
View all comments