כ' תשרי התשפ"ה, 22/10/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

השכנה מזיזה רהיטים באמצע הלילה

בקשה למתן צו מניעה נגד הטרדה. סכסוך השכנות עלה מדרגה. בית משפט השלום בקריות. צילום: יוסי גרובר.
Monday October 9, 2023

לא סביר: תושב קריית ביאליק, בן 66, פנה לבית משפט השלום בקריות, בבקשה להוציא צו למניעת הטרדה מאיימת נגד שכנתו, בת 84, שלטענתו מטרידה אותו. בדיון שלא לפרוטוקול, שנערך בבית המשפט, סוכם על “הפסקת אש” בין הצדדים.

התושב, שמתגורר ברחוב הברושים טוען, כי השכנה מתגוררת בדירה מעליו והיא נוהגת להטריד אותו ואת אישתו במיוחד בשעות הלילה, בין 24.00 ועד 02.00 לפנות בוקר, או בשעות המנוחה בצהריים. “היא דופקת על הריצפה בעזרת מטאטא, מקפיצה חפצים על הריצפה ומזיזה רהיטים”, ציין המתלונן. לדבריו, הוא ניסה לערב את שתי בנותיה של המשיבה, כדי שההטרדה תופסק, אך גם הן לא הצליחו לשכנע אותה להפסיק את מעשיה. לטענת המתלונן, השכנה טוענת, כי הוא זה שמטריד אותה ומשמיע מוזיקה באמצע הלילה. “בשעות אלו אנו ישנים. הקולות שהיא שומעת הן בראשה”, ציין המתלונן.

בדיון שהתקיים בבית המשפט, במעמד הצדדים, טענה הקשישה, כי השכנים הם שמפריעים לה. בדיון לא פורמלי שהתקיים, מחוץ לפרוטוקול, הוסכם על הורדת הלהבות תוך ניסיון להגיע להסדר, ללא צורך בהליך משפטי. סוכם, כי בת המשיבה תשמש מתווכת בין הצדדים, בכל מקרה של הפרעה מאחד הצדדים. בכל מקרה, השכנה התחייבה לא לעשות דין לעצמה ולא לדפוק אם המטאטא בריצפה.

לאור ההסכמות בית המשפט מחק את הבקשה.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
הכי הרבה הצבעות
החדשות ביותר הישנות ביותר
Inline Feedbacks
View all comments