קצר בתקשורת: תושב קריית ביאליק, הגיש לבית המשפט לתביעות קטנות בקריות, תביעה נגד חברת החשמל, בטענה לגביית יתר והתעלמות מפניות רבות שלו לפתרון הסוגיה.
לטענת התובע, שמתגורר ברחוב הפלמ”ח בקריית ביאליק, חברת החשמל החליפה בביתו בחודש מאי השנה, את המונה מסוג תעוז למונה חכם. ההבדל בין המונים הוא, כי במונה תעוז החיוב הוא בתעריפים שונים, על פי שעות העומס, בעוד במונה חכם, התעריף אחיד לכל שעות היום. לאור זאת לא הקפיד התושב על שימוש במכשירים זוללי חשמל בשעות עם תעריף מוזל, אבל אז התברר לו, כי הוא כן חויב לפי תעריף תעוז.
החשבון לדבריו, התנפח משמעותי והוא פנה מיד לחברת החשמל, שם הובטח לו, שיחזרו אליו ויזכו אותו בגין החיוב. למרות פניה זו, איש לא חזר אליו והתובע מפרט בתביעה, את התאריכים בהם פנה עוד 4 פעמים לחברת החשמל, תוך קבלה תשובה זהה, שיחזרו אליו ויזכו אותו. כיוון שזה לא קרה, נסע בעצמו למשרדי חברת חשמל, כדי לסיים את הסגה. אבל גם בפגישה בחברת החשמל הובטח לו שוב, כי יחזרו אליו וכי הנושא בטיפול. כשלא חזרו אליו, הוא פנה פעם נוספת בטלפון והנציג ענה, כי הוא אכן רואה, שהוא פנה פעמים רבות וגם אותו נציג הבטיח, כי יחזרו אליו, וכי אין ספק, שמגיע לו זיכוי.
כששוב פעם לא חזרו אליו, החליט התושב לקחת יום חופש ולהגיש את התביעה נגד חברת החשמל. התושב מבקש זיכוי בגין חיוב היתר ופיצוי בגין הזמן שבזבז על פניות לחברת החשמל, ובסך הכל פיצוי בסך 3350 שקלים.
טרם הוגש כתב הגנה.