כ"ב אדר א' התשפ"ד, 02/03/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

תובע עשרת אלפים שקלים מ”הוט”

חברת "הוט" נמצאת בצמרת תלונות הצרכנים. צילום אילוסטרציה
Wednesday October 4, 2023

שירות לקוי: תושב קריית ביאליק, הגיש לבית המשפט לתביעות קטנות בקריות, תביעה על סך עשרת אלפים שקלים נגד חברת “הוט”, בגין שירות לקוי שקיבל.

מהתביעה עולה, כי החברה ביצעה חיוב כפול בחשבון התובע ובמקום 300 שקלים, הוא חויב ב-600 שקלים. בנוסף טען התובע לעוד ליקויים בשירות שקיבל: “אי מתן שירות תקין, תקלות חוזרות ונשנות, התחייבות ל-5 ממירים, מתוכם סופקו 3 ורק אחד עבד. אי מענה לטלפונים הרבים ואינטרנט מנותק תקופה ארוכה”. לדברי התובע, החברה פועלת בשיטת מצליח, ואף פעם לא ידע, אם הם יחזרו אליו או לא.

בתביעה נטען, כי מאז שהתנתק מ”הוט” ועבר ל”יס”, השירות השתפר משמעותית. “חברת “הוט” אינה אמינה, מעצבנת, מספקת שירות פגום ומרמה בחיוב החודשי. בית המשפט מתבקש לקנוס את החברה על הפרת חוזה, לאחר שנתנה הבטחות ולא מילאה אותן”.

התובע טען, כי הוא ואישתו פנסיונרים וכי הוטעה בידי נציגי החברה. לאור ההתנהלות שלה, הוא דורש פיצוי בסך עשרת אלפים שקלים. טרם הוגש כתב הגנה.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments