כ' תמוז התשפ"ד, 26/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

נעצר על סמים ומטען חבלה ושוחרר בערבות

כמות הסמים שנתפסה הייתה גדולה, אולם החשוד שוחרר למעצר בית. צילום ארכיון: שאטרסטוק מתוך איגוד רופאי בריאות הציבור בישראל
Friday May 24, 2024

ברף הנמוך: בית משפט השלום בקריות, שיחרר בסוף השבוע בתנאים מגבילים, את תושב קריית מוצקין, בן 34, שנעצר בחשד להחזקת סמים ומטען חבלה.

בבקשת המעצר ציינה המשטרה, כי בחיפוש שנערך על פי צו, בביתו של החשוד בדרך עכו בקריית מוצקין, אותרו סמים שונים וליד ביתו אותר מטען חבלה. המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו ב-7 ימים נוספים.

בדיון שנערך בבית משפט השלום בקריות נחשף, בעקבות שאלת סנגורו של החשוד, עו”ד ציון שמעון, כי כמות הסמים שנתפסה הייתה קטנה מאוד, 0.8 גרם אבקה לבנה ו-60 גרם קנאביס. עו”ד שמעון טען, כי בגין החזקת סמים בכמות שכזו, לא מביאים חשוד לבית משפט. בנושא מטען החבלה התברר, כי הוא אותר מחוץ לביתו של החשוד, במקום נגיש לכל אחד. נציג המשטרה סירב לפרט, האם המטען כלל מנגנון הפעלה ורק ציין, כי נמצאו 2 ק”ג של חומר נפץ.

עו”ד שמעון טען בדברי הסיכום, כי בגין הסמים שנתפסו אין עילת מעצר וגם לגביי מטען החבלה לא ברור, האם הוא עומד בהגדרת החוק, מהו מטען חבלה. עורך הדין ביקש לשחרר את החשוד למעצר בית, בבית חברו בקריית חיים.

לאחר שהאזינה בקשב רב, קבעה השופטת אלואז זערורה בהחלטתה, כי החשדות כלפיי החשוד הן ברף הנמוך וציינה, כי אפשר להשלים את החקירה, גם בלי שהחשוד יהיה במעצר. לאור זאת קבעה השופטת, כי החשוד ישהה במעצר בית מלא אצל חברו בקריית חיים, עד יום שלישי. כן חויב החשוד לחתום על ערבות בסך עשרת אלפים שקלים לקיום תנאי השיחרור.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments