כ' תמוז התשפ"ד, 26/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

תם הטקס: מכבי חיפה הפסידה במשחק העונה ואיבדה סיכוי לאליפות

מרקו בלבול
Thursday June 4, 2020

מכבי חיפה הפסידה את הסיכוי האחרון שלה לזכות השנה באליפות, לאחר שהפסידה במשחק העונה למכבי תל אביב, בתוצאה 2:0. את השערים לתל אביביים כבשו אקס מכבי חיפה, אייל גולסה ומתן חוזז, כאשר מנגד הורחק קפטן הירוקים, נטע לביא, לאחר שספג צהוב שני שנוי במחלוקת.

נטע לביא

בעקבות ההפסד גדל הפער בראש הטבלה ל-12 נקודות, כאשר עד לסיום העונה נשארו בקופה 24 נקודות בלבד. אולי באופן תיאורטי הירוקים עוד יכולים לעבור את הצהובים מתל אביב, אבל למעשה מדובר בעוד עונה שקבוצתו של יעקב שחר תסיים ללא כל תואר. לאף אחד אין ספק מי הקבוצה הטובה יותר, כאשר מכבי תל אביב ניצחה בשלושת המשחקים שנערכו העונה, ראש בראש, מול מכבי חיפה.

יצוין, כי זהו ההפסד השני של הירוקים מאז שחודשו משחקי הליגה, שהופסקו בחודש מרץ בגלל התפרצות מגיפת הקורונה. קבוצתו של מרקו בלבול נראתה רע מאוד בהפסד הביתי מול הפועל תל אביב וגם במשחק החוץ בבלומפילד.

המאמן מרקו בלבול אמר בתום המשחק: “זה לא אותו הדבר בלי קהל. קשה לשחק כך כדורגל. הקהל שלנו דומיננטי השנה ויש לו השפעה גדולה על הקבוצה. היינו במומנטום נהדר לפני הקורונה, ניצחנו את הפועל ת”א וב”ש, הכול זרם, הקורונה פגעה בנו בלי ספק. נצטרך לחזור למסלול, זה לא קל, יש לנו שחקנים שחסרים ופצועים, נאבד את נטע לביא למשחק הבא ואין לנו תחליף”.

לשאלה האם הוא ימשיך בקבוצה בעונה הבאה ענה מאמן הירוקים: “אני לא הכתובת לשאלה הזו, אני מאוד רוצה”.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments