י"ד תמוז התשפ"ד, 20/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

“תן לי להישאר בליגה ואהיה מבסוט”

קפטן עירוני קרית אתא בכדורגל, יוחאי כהן, מגלה למה הוא מנמיך ציפיות, מתקשה להסביר איך הקבוצה הפסידה ארבעה משחקים ברציפות ומאמין, שעדיין אפשר להיאבק על מקומות 8-7

כהן: פתיחה ברגל שמאל
Monday October 28, 2019
בן מרדכי

בשנים האחרונות מדשדשת קבוצת הכדורגל של עירוני קרית אתא, במרכז הטבלה של ליגה א’ מחוז צפון, במקרה הטוב, ומשתתפת במאבקי ההישרדות של התחתית הגועשת, במקרה הפחות טוב. כפי שהדברים נראים כרגע, גם העונה הנוכחית לא תביא איתה תוצאות טובות יותר. אמנם הקבוצה פתחה את הליגה בניצחון ותוצאת תיקו ב-2 המחזורים הראשונים, אך בהמשך ספגה ארבעה הפסדים רצופים, נגד כאוכב, הרצליה, כפר קנא והפועל רובי שפירא חיפה, והידרדרה למקום ה-13, קרוב מאוד לקו האדום. “למרות הפתיחה החלשה, אני משוכנע שהקבוצה תשתפר ולא ניאבק על הירידה. ברור לי, שלא נהיה קבוצת צמרת. תן לי להישאר בליגה ואהיה מבסוט”, אומר קפטן הקבוצה, יוחאי כהן.
איך אתה מסביר את שרשרת ההפסדים הרצופים?
אני ממש לא יודע, אנחנו משחקים טוב ומפסידים. במשחק נגד כפר קנא, היינו צריכים כבר להוביל 0:3 במחצית הראשונה, אבל החמצנו מצבים של 100 אחוז. המחצית הסתיימה בתוצאה 0:0, ובמחצית השנייה, לקראת הסיום, הם הבקיעו פעמיים משתי התקפות מתפרצות. זה מרגיז מאוד ואין לי הסבר לכך.
נראה, שסגל הקבוצה עבר העונה מהפך?
רוב הסגל שוחרר, כאשר רק שלושה שחקנים וותיקים, ובהם אני, נשארו. יש לנו קבוצה מאוד צעירה עם שחקנים חדשים וייקח לנו זמן להכיר האחד את השני ולהתגבש. אני מאמין שבסופו של דבר יהיה בסדר, אבל בינתיים המצב רחוק מלהיות טוב.
מה הציפיות האישיות שלך העונה?
בעונה שעברה הבקעתי 11 שערים, אני מצפה לאותה כמות שערים גם העונה. כשחקן הוותיק של הקבוצה והמנהיג שלה, אני משתדל לסייע לצעירים עם הניסיון שלי.
איך הליגה נראית לך העונה?
הליגה נראית די שוויונית. בניגוד לעבר, קשה לי להאמין שאחת הקבוצות תהיה מעל הליגה ותדרוס את כל השאר בדרך לעלייה בטוחה. נראה לי, שכל קבוצה יכולה לנצח ביום נתון קבוצה אחרת.
אתה חותם על מקום טוב במרכז הטבלה?
לגמרי. אם נממש את הפוטנציאל שלנו, אנחנו יכולים להיאבק על מקומות 8-7. בכל מקרה, אין מה לדבר על עלייה או שאיפות לפלייאוף עליון, והמטרה שלנו היא לא להיקלע לקרבות תחתית, אלא להבטיח את ההישארות כמה שיותר מהר.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments