כ' תשרי התשפ"ה, 22/10/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

תקף ואיים על חברתו לשעבר מקריית חיים

נתפס על חם בגניבה, איים על אלו שתפסו אותו והיכה אדם שהוא מכיר. צילום ארכיון: דוברות המשטרה, מחוז חוף.
Tuesday October 17, 2023

אהבה נכזבת: בית משפט השלום בקריות, האריך בשלושה ימים את מעצרו של תושב כאבול, בן 33, שנעצר בחשד, כי הטריד, תקף ואיים על חברתו לשעבר, תושבת קרית חיים, ועל בן זוגה הנוכחי.

מבקשת המעצר עולה, כי החשוד עקב אחר בת זוגו לשעבר ובן זוגה, חסם אותם עם רכבו, תקף את בן הזוג ואיים עליו בסכין. במועד אחר איים החשוד, לטענת המשטרה, על חברתו לשעבר ותקף אותה.

בדיון להארכת המעצר טען נציג המשטרה, כי החשוד קושר עצמו לביצוע העבירה ואף הציג סרטונים מהזירה. לדברי נציג המשטרה, החשוד הודה, שנתן שתי סטירות מתוך עצבים לחבר המתלונן.

פרקליטתו של החשוד, עו”ד אוריאן בן מוחה, ביקשה לדעת, האם הסכין באמצעותה איים נמצאה, ונציג המשטרה השיב בשלילה. בדברי הסיכום ציינה עורכת הדין בן מוחה, כי אביו של החשוד, מוכן לקחת עליו אחריות ולשמור עליו, במידה וישוחרר למעצר בית. עוד הוסיפה, כי מדובר בחשד לתקיפה סתם ואין הצדקה להמשך החזקתו במעצר.

החשוד עצמו טען בבית המשפט: “לא איימתי, אמרתי שאני לא רוצה להרים ידיים, כי הוא בן אדם חלש. לא איימתי ולא שום דבר אחר”.

השופט ערן נווה, קבע בהחלטתו, כי על פי הסרטון שהוצג ועל פי עדותו של המתלונן, קיים חשד סביר, שהחשוד ביצע את העבירות המיוחסות לו. כן ציין, כי לחשוד עבר פלילי בעבירות אלימות, ולאור זאת האריך את מעצרו בשלושה ימים נוספים.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
הכי הרבה הצבעות
החדשות ביותר הישנות ביותר
Inline Feedbacks
View all comments