י"ד ניסן התשפ"ד, 22/04/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

משפחה נואפת ומסתבכת

הבעל יחוייב בסכום של מיליון דולר שנקבע בכתובה ועל הפרק גם שתי דירות ודמי מזונות. עוה"ד שרין וגדלי סולן. צילום: אולגה סולן
Sunday May 9, 2021

את הדרמה הזו, כדאי לקרוא בשקיקה. מה שהחל בבקשה לגירושים מאישה נואפת, התגלגל לחשיפת רומן של אביה, שהתעסק עם עורכת הדין, אותה שכרה בתו כדי שתייצג אותה. השאלה הנשאלת כרגע היא, אם רק משפחה אחת תתפרק או שתי משפחות?

כמו לא מעט זוגות במדינה, עלו יחסי בני זוג על שירטון, לאחר פחות מ-10 שנות נישואים. הבעל, רופא במקצועו, חשד באישתו, שלא עושה כלום לפרנסתה, כי היא בוגדת בו. האישה הכחישה נמרצות וכל העת אמרה לבעלה: “אני לא אלך עם מישהו אחר ואפגע בשני ילדינו. אני איתך במאה אחוז… תהיה רגוע”.

הבעל באמצעות עורכי הדין, שרין וגדלי סולן, שכר בלש פרטי, שעקב אחרי אישתו. המשימה היתה מאד מורכבת, מאחר והאישה נהגה לקיים את פגישותיה עם המאהב, בקליניקה הפרטית שלו, כך שלא ניתן היה לקבוע נחרצות כי מתנהל שם רומן, למרות שהפגישות התכופות בשעות לא סבירות, מייצרות סוג של חשד סביר.

אחרי חודש ימים של מעקבים, חזר הבלש למרות הקושי, עם תמונות שסיפקו לבעל לא מעט תחמושת במאבק הגירושין. אלה הושגו בדרך מקרה ובהן נראה אביה של אישתו ניפגש לקשר אינטימי עם אישה אחרת באופן קבוע. צפייה בתמונות לא הותירה ספק לגביי הקשר שניהל אביה של אישתו, עם עורכת הדין ששכרה עבור עצמה. מסתבר, שהקשר נוצר עם עורכת הדין, כשהאב הגיע עם בתו לסייע לה, בתביעת הגירושין המסתמנת.

עם דיסק-און קי, ניגש הבעל הרופא בעצת עו”ד גדלי סולן, לאישתו והבהיר לה: “אני לא רוצה להרוס גם את המשפחה של הוריך. אני יכול והאמיני לי. מספיק שאנחנו הגענו לסוף הדרך. בואי תוותרי על מה שאת צריכה לוותר, כדי שהילדים לא ייפגעו וכל אחד יילך לדרכו”.

האישה סירבה להצעה והטיחה בבעלה, כי היא לא מאמינה לו. “כמו שאתה מעליל עליי שאני בוגדת, אתה מעליל עכשיו על אבי”. בשלב זה לא נותרה לבעל שום אופציה, אלא לחשוף בפניי אישתו את התמונות. האישה נותרה המומה לא בגלל אביה, יותר בגלל זהות האישה עימה ניפגש, לא אחרת מאשר עורכת הדין שלה, שאותה הכיר האב כשליווה את בתו למיפגשים הראשונים עם עורכת הדין במאבק נגד בעלה.

בשלב זה, בעצת עורכת הדין סולן, החליט הבעל כי הוא לא “מסגיר” את אביה של אישתו ולא פונה לחמותו. הוא הותיר לאישתו את הברירה להחליט: מאבק גירושין קשה וארוך, או חתימה על הסכם גירושין, שמותיר לאישה לא הרבה, אבל אפשרות לגדל את ילדי בני הזוג בכבוד ובעיקר שומר על הוריה מחשיפה מביכה.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments