י"ד אדר ב' התשפ"ד, 24/03/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

אב חיפאי לבת סכיזופרנית שוחרר בערבות בחשד שתקף אותה

לא התייחס לצווי ההרחקה נגדו ואיים על השוטרים. צילום ארכיון: דוברות המשטרה
Thursday May 6, 2021

בית משפט השלום בחיפה, שיחרר אתמול (יום רביעי) בערבות, את תושב העיר בן 64, שנעצר יחד עם אישתו, בחשד כי תקפו את בתם, בת ה-20, שסובלת מבעיות נפשיות וגרמו לה לחבלות.

החשוד, שהציג את עצמו כ”גנן של ראש הממשלה לשעבר בצפון”, ביקש לייצג את עצמו בדיון וחשף בפני השופטת אורית קנטור, סיפור עצוב על משפחה שמתמודדת לבדה מזה 4 שנים עם מחלת הסכיזופרניה של בתם. האב טען, שהוא ואישתו סירבו לאשפז את בתם ברגע שהתגלתה המחלה, כיוון שאין להם כל אמון במערכת וסירבו שהבת תטופל ב”כימיקלים”. 

האב הציג תמונה קשה על מה שמתרחש בתוך המשפחה: “בחצי השנה האחרונה מצבה של הילדה החמיר. שלושת החודשים האחרונים היו סוערים ואלימים כלפיי כל בני הבית, כולל השבתה טוטלית של אישתי, לאחר שבתי היכתה אותה בגב. מעולם לא הרמנו עליה יד, מעולם לא הרמתי יד על אף ילד שלי. בכל פעם שהילדה תקפה בן משפחה, היינו חייבים לעצור אותה. בימים האחרונים, השכנים התלוננו על רעש. היא שברה את כל הבית ואיפשרנו לה לעשות זאת. כשהשוטרים הגיעו, הוצאנו מהבית הכל, כדי שלא יהיה מה לשבור ולא יהיה מסוכן”. 

השופטת קנטור ציינה בהחלטתה, כי לא השתכנעה שההורים אכן תקפו את הבת ועל כן לא מצאה סיבה להאריך את מעצר האב. השופטת שיחררה את החשוד בערבות עצמית של 1000 שקלים והתחייבות להתייצב לחקירה בכל עת שיידרש.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments