ח' ניסן התשפ"ד, 16/04/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

אורט קרית מוצקין אלוף בכדורסל ובכדוריד

חניכיו של המאמן מאור קורן, עשו קפיצת מדרגה, ולאחר טורניר ממושך זכו באליפות המחוז בכדורסל. צילום: דוברות העירייה
Tuesday November 16, 2021

קרית מוצקין על המפה. גאווה גדולה עוטפת השבוע את עולם הספורט המוצקינאי וכשזה מגיע בעקבות הישגי הדור הצעיר, אז השמחה כפולה ומכופלת. בשבוע שעבר היו אלו חניכיו של המאמן מאור קורן, שעשו קפיצת מדרגה, ולאחר טורניר ממושך זכו באליפות המחוז. נבחרת הכדורסל הבית ספרית ידעה עליות ומורדות, אך הספורטאים הצעירים ידעו לשמור על יציבות ולהביא את האליפות למוצקין.

אתמול (שני), נבחרת הכדוריד בהדרכת אבי בלטיטר, רשמה הישג דומה, כשזכתה אף היא באליפות המחוז. כאן ההישג היה אמנם צפוי, אך עדיין מהווה בשורה חשובה ומעודדת לעולם הספורט בעיר. במשך שנים ענף הכדוריד מכשיר שחקנים צעירים, שמשחקים בנבחרות ישראל והזכייה באליפות היא המשך המגמה החיובית בצמיחת הענף.

נבחרת הכדוריד בהדרכת אבי בלטיטר, זכתה באליפות המחוז. צילום: דוברות העירייה

תיכון אורט מוצקין, מעניק כלים מירביים לספורטאים שפועלים באווירה מכילה, תוך שמירה על ההישגים הלימודיים. יש לציין כי בשנה שעברה, נפתחה ביוזמת ראש העיר, חיים צורי, מגמת חינוך גופני בביה״ס, דבר שמכניס אווירה ספורטיבית משמעותית בקרב כלל התלמידים.

מנכ״לית קרית החינוך, שרה פינטו, התרגשה ואמרה: ״לאחר שנתיים בהן לא התאפשרה פעילות, הגיעו הנבחרות כשהן חדורות מטרה להציג את יכולתם הספורטיבית ואכן עשו זאת ובגדול. גאה בתלמידים, במאמנים ובצוות המוביל״.

כבוד גדול לקרית מוצקין, לאורט מוצקין, ולעולם הספורט בעיר. ראש העיר חיים צורי. צילום: דוברות העירייה

ראש העיר, חיים צורי: ״כבוד גדול לקרית מוצקין, לאורט מוצקין, ולעולם הספורט בעיר. צומחים כאן ספורטאים מוכשרים, שמקבלים במה חשובה במסגרת התיכון. הדור הבא מוכשר וחדור מוטיבציה. אין לי ספק שרבים מהם יגיעו רחוק. זו הזדמנות מצויינת להודות למנכ״לית קרית החינוך, שרה פינטו, על ההישג ולרכזת החינוך הגופני, סימונה קשת, על הדחיפה והכלים שהעניקה לתלמידים. יישר כוח לכולם״.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments