ה' אלול התשפ"ד, 08/09/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

אחמד ספי המנהל האדמיניסטרטיבי החדש ברמות יצחק

אחמד ספי, המנהל האדמיניסטרטיבי החדש של רמות יצחק. צילום: דוברות כללית.
Monday June 24, 2024

פנים חדשות: אחמד ספי (38), תושב דיר אל אסד, הצטרף כמנהל אדמיניסטרטיבי לצוות המרפאה החדש של כללית ברמות יצחק. הוא בוגר B.A במערכות בריאות מהמכללה האקדמית רמת גן ותואר שני בבריאות הציבור מאוניברסיטת תל אביב. בעברו ניהל מרפאות לרפואה דחופה של ביקור רופא במרכז הארץ.

עם מינויו לתפקיד אמר: “אני נרגש להצטרף לצוות המרפאה ובטוח שכולנו יחד, נמשיך לטפל ולקדם את בריאות המטופלים. החזון שלי הוא, לקדם שרותי בריאות דיגיטליים וסדנאות לקידום בריאות, כמו סדנת החייאה ובטיחות לתינוקות. כמו כן, אני מתכוון לקיים פעילויות קהילתיות למען בריאות הציבור כגון: פעילות לילדים בנושא כריך בריא, תאום הרצאות  לגיל השלישי בנושא הדרכה להליכה בטוחה ונושאים נוספים”.

את עבודתו בכללית מחוז חיפה וגליל מערבי, החל לפני 4 שנים כמנהל מרפאת כללית גלי כרמל בטירת הכרמל, וכעת הצטרף למרפאת כללית ברמות יצחק.

“החלטתי לעבוד בתחום הבריאות בזכות אימי. כפי שעזרו לה ולבריאותה, רציתי גם לקחת חלק בקידום הבריאות של האחר. בחרתי לעבוד בכללית, משום שכללית היא ארגון שונה מאחרים. אני מרגיש שיש אופק קידום ואפשרות לפיתוח קריירה מקצועית. בנוסף, אני יכול להשפיע ולהביא את הכישורים שלי לידי ביטוי”, מספר אחמד.

במרפאת כללית רמות יצחק, ניתנים שירותי רפואת משפחה, נשים, אורתופדיה, תזונה ודיאטה, שירותי אחיות, משרד ובית מרקחת.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
הכי הרבה הצבעות
החדשות ביותר הישנות ביותר
Inline Feedbacks
View all comments