י"ט אדר ב' התשפ"ד, 29/03/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

הבעל בגד עם נשים מכוערות ואישתו דורשת גט

זה שהבעל נכנס לחופה ברגל שמאל אינה עילה לגירושין. צוות המשרד של עו"ד שרין סולן. צילום אולגה סולן
Sunday June 19, 2022

אין גבול לטמטום: קבלו סיפור, על בני הזוג משכילים, משכבת האוכלוסייה הגבוהה, המשתכרים ברמה של העשירון העליון. השניים מצאו דרך על מה לריב ולהיפרד.

האישה חברת הנהלת בחברת ביטוח גדולה, ואילו הבעל חבר בכיר בפורום יצואנים ושותף בכמה מפעלי ייצור, שחלקם ממוקמים בסין ובהודו. בשנים האחרונות נתפס הבעל בוגד באישתו ואף הודה על כך בפניה. לפני כחודשיים החליטה האישה לעשות סוף לנושא. היא דרשה מהבעל להגיד לה, מי האישה האחרונה שעימה נפגש. בניסיון לכפר על מעשיו, הראה לה הבעל את תמונתה בפייסבוק והאישה נדהמה מהכיעור של המאהבת.

“הבנתי שהוא בוגד, אבל כדי לפגוע בי הוא חיפש מכוערות, וכדי להרגיז אותי, הוא שלף כל פעם תמונה אחרת”, סיפרה האישה לעורכי הדין, שרין וגדלי סולן. “נכון שהבגידה עצמה פגעה בי וכשזה חזר על עצמו, זה היה קשה כל פעם מחדש, אולם סלחתי, אבל כשהוא עשה את זה רק במטרה לפגוע בי ובחר מכוערות מזדמנות, זה הוציא אותי מדעתי וביקשתי ממנו לעזוב את הבית”.

הבעל טען להגנתו, כי מאס בקשר עם אישתו. “היא נראית מצוין. היא מכניסה כסף רב ודואגת לילדים, אבל קשר אינטימי לא עניין אותה, למרות שהיא בת 45 בלבד. לא יכולתי לסבול את המצב בשנים האחרונות ונסחפתי לבגוד. אני לא רוצה לפרק את המשפחה, אבל אני חייב לדאוג לצרכיי. הטענה כי הנשים שאני איתן הן מכוערות, זה בעיניי המתבונן”.

עוה”ד סולן, שלחו את בני הזוג להליך של יישוב סיכסוך כמקובל על פי החוק. אחרי שלושה מפגשים, למרות שהבעל ביקש מחילה והבטיח לחזור בו מהתנהלותו, האישה נותרה פגועה ממראן של המאהבות ופחות מהבגידה עצמה. על כך היא אינה מוכנה לסלוח ולכן דרשה להתגרש, ולאסור על בעלה להתקרב לדירתם.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments