י"ז ניסן התשפ"ד, 25/04/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

אטרקציות מומלצות לילדים

Wednesday November 1, 2023

הילדים שלנו יכולים להרוויח מהשגרה אבל באופן טבעי רוצים לא פעם לצאת ממנה. לשם כך נוצרו אטרקציות מומלצות לילדים. כאלה שיובילו אותם להנאה כאן ועכשיו ומשאירות זיכרון שכיף לחזור אליו. הנה רשימת סוגי אטרקציות שכדאי לחשוב עליהן כבילוי עם הילדים:

אטרקציות אקטיביות

אטרקציות המתמקדות בפעילות אקטיבית יכולות להיות נהדרות לא רק באופן חד פעמי אלא לשמש כפעילות קבועה. האהבה לתנועה ופעילות גופנית יכולה להגיע מגיל צעיר מאד וכשהילדים מתאהבים בה הם ממשיכים להיות פעילים לאורך חייהם. 

פעילות אקטיבית יכולה להיות מגוונת מאד ולכלול טיפוס, משחקי התעמלות, מתיחות ועוד רבות מהנות. הרעיון הוא תמיד להתמקד בהנאה שבתנועה, לבצע אותה בצורה בטוחה ובסביבה תומכת עם מאמנים מוכשרים לעבודה עם ילדים.

אטרקציות אומנותיות

ילדים הנמשכים לאומנות יכולים ליהנות ממגוון רחב של אטרקציות. בתוך כך נכנסות פעילויות מונחות, ציור, פיסול ורבות נוספות. ילדים אלו ייהנו פעמים רבות גם מפעילות שכוללת הליכה במוזיאון ובמיוחד מאלו אשר מותאמים לילדים.

לשמחתנו היום ישנן שלל אטרקציות לילדים בכל רחבי הארץ כשאלו יכולות לקלוע לטעמם של ילדים שממש אוהבים אומנות וגם לילדים שהם רק קצת סקרניים. לפעמים פעילויות מסוג זה מפתיעות לטובה בכך שהן פותחות את הילדים לעולם חדש ומרגש.

אטרקציות מלמדות

אם אפשר ליהנות, להוציא קצת אנרגיה וללמוד על הדרך, אז למה לא. אטרקציות כמו מוזיאון מדע נכנסות ללא כל ספק לרשימת אטרקציות מומלצות לילדים שגם ההורים אוהבים. הילדים יחוו מסע מרתק ותוך כדי ילמדו על גוף האדם, הטבע, כדור הארץ ועוד שלל נושאים.

בכל רחבי הארץ ישנן אטרקציות המשלבות בין לימוד לבין הנאה רבה. הן מפתחות את החשיבה, מעודדות יציאה מהקופסה ופותחות את הילדים וההורים לעולם חשיבה חדש. בדרך כלל אטרקציות כאלו יתאימו לבילוי משותף בחופשות השונות.

אטרקציות הרפתקניות

לא פעם הילדים שלנו מפתיעים כשהם מוכנים להתנסות באטרקציות יוצאות דופן. הילדים יכולים למתוח את גבול היכולת שלהם ולעשות זאת באטרקציות הרפתקניות במסגרת בטוחה. בתוך אטרקציות אלו אפשר למצוא שפע של פעילויות גופניות, טיפוס, מתקנים מאתגרים וגם חדרי בריחה.

כל מה שמוציא את הילדים שלנו מהשגרה, מוביל אותם לחשיבה שונה ומאתגר אותם, יכול להיות חוויה יוצאת דופן. בפעילויות אלו לא פעם גם ההורים יכולים להשתלב כך שכולם מרוויחים מכך. 

איזו אטרקציה הכי מתאימה לילדים שלנו

אנחנו יכולים למצוא שפע של אטרקציות או חוגים לילדים המיועדות להפוך את החיים שלנו ושל הילדים שלנו לשמחים יותר. אנחנו יכולים גם להגיע לאטרקציה לאחר ששמענו ביקורות חיוביות עליה אך בסופו של דבר לגלות שהילדים בכלל לא נהנים ממנה. לעתים הם פשוט יחזרו ממנה מאוכזבים ולעתים הם אפילו יבקשו לצאת באמצע הפעילות. לכן, כשאנחנו חושבים על אטרקציה אלינו לחשוב קודם כל על הילדים שלנו.

ישנם ילדים יצירתיים יותר אשר נהנים הכי הרבה בפעילויות של ציור, צביעה והתעסקות עם חומרים שונים. ישנם ילדים אקטיביים שאם הם לא בתנועה הם לא מרגישים בכלל שהיו בפעילות. ישנם ילדים שאוהבים להיות בטבע ונהנים מכל מה שיש לו להציע. אין זה אומר שאנחנו לא צריכים להציע לילדים שלנו גם פעילויות שהן לאו דווקא הכי מתאימות להן אבל כן חשוב לחפש אטרקציות מומלצות לילדים שיתאימו לנו.

לסיכום

בבחירת האטרקציה מתוך שלל האפשרויות העומדות לפנינו כדאי לשלב. מדי פעם להגיע לפעילות שבטוח שהילדים יאהבו ומדי פעם לנסות לחשוף אותם לחוויות חדשות שהם לא היו בוחרים בהן באופן טבעי. אם הילדים מגיבים בשלילה לאטרקציה שבחרנו אפשר לוותר עליה, לצאת מוקדם מכפי שציפינו ואפשר גם לחשוב מה יוכל לגרום להם ליהנות בפעם הבאה (למשל הליכה עם חברים).

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments